Of heel veel laten, net wat je wiltquote:Op donderdag 6 januari 2011 07:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
oeh nice!daarin kan je dan heul veul doen!
Dacht ik ookquote:
Beterschap, wel gewoon aan het werk?quote:
Dat is hetzelfde als vragen of Q. een stoere vent is. Stating the obvious, nee.quote:
Ik zie Q als een bierdrinkende macho manquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als vragen of Q. een stoere vent is. Stating the obvious, nee.
Je doet het er maar meequote:Op donderdag 6 januari 2011 08:06 schreef rival het volgende:
[..]
een gedeelde kus, die accepteer ik niet.
Dat is hij ook! Zeker! Nouk is gewoon dom, die weet daar heul niets van!quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie Q als een bierdrinkende macho man
Dus jullie lijken niet op elkaar?quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is hij ook! Zeker! Nouk is gewoon dom, die weet daar heul niets van!
Q. is de macho van ons 2.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus jullie lijken niet op elkaar?
Duidelijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q. is de macho van ons 2.
Ik lig heerlijk in bed.quote:Op donderdag 6 januari 2011 07:48 schreef rival het volgende:
[..]
Beterschap, wel gewoon aan het werk?
Je BMW werd gejat?quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:27 schreef rival het volgende:
[..]
om maar eens MissB na te apen, ze vielen mij lastig met nachtmerries vannacht
that sucksquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:27 schreef rival het volgende:
[..]
om maar eens MissB na te apen, ze vielen mij lastig met nachtmerries vannacht
ik werd door een bekende met een schaar gestoken, herhaaldelijk. ik moest rennen voor mijn leven maar hij kreeg me steeds weer te pakken....quote:
Ik vraag me af waar het vandaan komtquote:
Dan werd ik op een andere manier nat wakkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat zouden niet echt nare dromen zijn
Uhm ok.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik werd door een bekende met een schaar gestoken, herhaaldelijk. ik moest rennen voor mijn leven maar hij kreeg me steeds weer te pakken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |