abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 6 januari 2011 @ 03:10:07 #1
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_90918179
Sinds een jaar of 10 is het hip om de VS te bashen (misschien daarvoor ook al, maar het is vooral een internetfenomeen volgens mij). Op alles. Economisch, politiek, cultureel, maatschappelijk. Niks deugt meer van de VS. Een zeer apart verschijnsel wat ik niet helemaal snap, temeer omdat iedereen wel gewoon gebruikt maakt van Windows / OS X, we tegenwoordig niet meer zonder Android, iPhones en Blackberry's kunnen (oké, RIM is Canadees), bijna alle technologische vooruitgang uit de VS komt, studeren uit boeken die geschreven zijn door Amerikanen, en al deze mensen via het internet communiceren (van oorsprong een Amerikaanse vinding). In feite zijn wij in West-Europa een kopie van de VS met een iets andere politieke benadering, mijns inziens in de negatieve zin van het woord (hoewel er ook genoeg dingen beter zijn, maar dat maakt mij niet uit, ik vind Europa en de VS namelijk beiden prima, kan ook gewoon, blijkt, is niet onmogelijk, mag gewoon).

Echter de misplaatste superioriteitsgevoelens van deze mensen komen mij echt de neus uit. Een treffend voorbeeld vond ik op de FP. Ik weet dat de FP vragen is om problemen, maar toch doe je het soms. Het gaat om dit bericht. Ieder normaal persoon zou zich afvragen wat de definitie van "niet meer rond kunnen komen" precies is, in plaats van de VS meteen als derde wereld-land neer te zetten. Armoede in de VS is iets anders dan armoede in Ethopië, dat snapt iedereen die geestelijk 100% is. Maar dat terzijde.

Specifiek gaat het mij om deze reactie. Typisch een voorbeeld van zo'n zelfbenoemde Amerika-deskundige die jou haarfijn de economische situatie van de VS uit kan leggen.
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 @ 23:50 schreef Ramoncito het volgende:
Als je nu op dit moment in Amerika geboren wordt heb je een schuld van ruim 45.000 dollar, een goed begin zullen we maar zeggen :)

14 Triljoen schuld..
" :) "

14 triljoen, klinkt als een weerzinwekkend bedrag. Is het ook zeker. Ruim $45.000 dollar is ook vrij veel. Alleen vergeten deze mensen dat het land van waaruit ze hun reactie typen (ik bedoel Nederland ja) er weinig beter voor staat. Bron. In Nederland is de schuld per hoofd van de bevolking vijf keer zo hoog " :) " . Wat een kneus zeg :') .

Ik snap gewoon niet waar Europeanen (en dan met name Nederlanders moet ik tot mijn grote spijt bekennen) zich op internet extreem arrogant gedragen. Ze weten alles beter, de VS is een derdewereldland en de schuld is torenhoog. Dat in Nederland de situatie niet veel anders maakt niet uit, want Europa is gewoon beter volgens deze mensen. Frappant overigens dat de mensen die de VS altijd zo bekritiseren nooit uit de VS zelf komen, ik betwijfel of ze er überhaupt wel eens geweest zijn.

Klacht: zie TT.

Nawoord: waar is StefanP als je hem nodig hebt :@ .

[ Bericht 1% gewijzigd door Merkie op 06-01-2011 12:17:31 ]
2000 light years from home
  donderdag 6 januari 2011 @ 03:12:39 #2
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90918186
Goede klacht wel, beetje lang voor dit uur, maar je hebt best wel gelijk :)

VS _O_
pi_90918212
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 6 januari 2011 @ 03:22:03 #4
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_90918215
quote:
Zijn mening telt dan natuurlijk weer wel :) .
2000 light years from home
pi_90918216
Fijn een amerikanofiel.
Zie je zelf ook niet in dat het "land van de vrijheid" een klein beetje faalt in het bieden van vrijheid?

potentieel backfire topic!
Tiocfaidh ár lá
pi_90918220
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 03:22 schreef Merkie het volgende:
Zijn mening telt dan natuurlijk weer wel :) .
Hij basht de VS ook.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_90918221
Uitstekende OP, iedereen haat Amerika maar wanneer die green card in de brievenbus zou vallen dan trekt men het liefste toch die kant op.

Maar dat is voor de meeste mensen nou eenmaal geen optie en dus bashen ze de grootmacht om hun eigen falen te maskeren.

Laat de Amerikanen maar genieten van schone lucht, vriendelijkheid, goedkope huizen en consumentengoederen en keuze op ieder gebied terwijl de in de OP genoemde figuren knarsentanden in hun lullige veel te dure hut en sip kijken als de Albert Heijn na 18 uur weer eens geen brood meer heeft in de schappen, alsof je in de DDR leeft.
  donderdag 6 januari 2011 @ 03:23:34 #8
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_90918222
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 03:22 schreef Deciever het volgende:
Fijn een amerikanofiel.
Zie je zelf ook niet in dat het "land van de vrijheid" een klein beetje faalt in het bieden van vrijheid?

potentieel backfire topic!
Dit topic gaat over jou mattie, niet over mij.
2000 light years from home
  donderdag 6 januari 2011 @ 03:24:19 #9
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_90918223
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 03:23 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Hij basht de VS ook.
Gefundeerd, heeft er onderzoek voor gedaan, weet waar hij het over heeft. Wat is er mis met iemand die zijn mening onderbouwt? Helemaal niets.
2000 light years from home
pi_90918224
Goed topic wel.



Ik moest bij de TT aan deze man denken, zonder dat betweterige natuurlijk _O_.
pi_90918225
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 03:23 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dit topic gaat over jou mattie, niet over mij.
mattie ?
Tiocfaidh ár lá
pi_90918229
Grappig dat je juist de economische situatie van de VS aanhaalt. Ik ben absoluut geen linkse Amerika hater ofzo, maar de economische situatie in de VS is desastreus te noemen. Zowel de federale overheid als de lagere overheden kampen met astronomische begrotingstekorten, dit alles tegen een achtergrond van hoge werkloosheid en risicovol monetair beleid. Ik zag laatst cijfers voorbij komen dat de federale overheid 45 % meer had uitgegeven in een maand dan zij aan belastinginkomsten binnen had gekregen, dat is heel ernstig te noemen. Voor de rest ben ik het overigens wel met je eens.
  donderdag 6 januari 2011 @ 03:28:36 #13
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_90918230
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 03:25 schreef Deciever het volgende:

[..]

mattie ?
Vriend. Kan je a.u.b. inhoudelijk reageren?
2000 light years from home
  donderdag 6 januari 2011 @ 03:30:18 #14
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_90918234
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 03:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
Grappig dat je juist de economische situatie van de VS aanhaalt. Ik ben absoluut geen linkse Amerika hater ofzo, maar de economische situatie in de VS is desastreus te noemen. Zowel de federale overheid als de lagere overheden kampen met astronomische begrotingstekorten, dit alles tegen een achtergrond van hoge werkloosheid en risicovol monetair beleid. Voor de rest ben ik het overigens wel met je eens.
Ik geloof je, maar het gaat erom dat de persoon op wie ik reageerde doet alsof hij de waarheid in pacht heeft, zichzelf heel goed vindt en vervolgens met een waardeloze statistiek komt die nergens op slaat. Zulke mensen kan ik missen als kiespijn.
2000 light years from home
pi_90918236
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 03:30 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik geloof je, maar het gaat erom dat de persoon op wie ik reageerde doet alsof hij de waarheid in pacht heeft, zichzelf heel goed vindt en vervolgens met een waardeloze statistiek komt die nergens op slaat. Zulke mensen kan ik missen als kiespijn.
Je doelt hiermee op ongeveer elke deskundige op de Nederlandstalige televisie ;)
Tiocfaidh ár lá
  donderdag 6 januari 2011 @ 03:32:08 #16
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_90918237
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 03:31 schreef Deciever het volgende:

[..]

Je doelt hiermee op ongeveer elke deskundige op de Nederlandstalige televisie ;)
Nee hoor.
2000 light years from home
  donderdag 6 januari 2011 @ 03:33:22 #17
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_90918239
Altijd als er iets belangrijks aan de hand is in de wereld zijn er opeens meerdere mensen in je directe omgeving die plots pretenderen daarop gepromoveerd te zijn. Over het algemeen zijn ze zo doorzichtig als mijn beeldscherm.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_90918242
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 03:30 schreef Merkie het volgende:
Ik geloof je, maar het gaat erom dat de persoon op wie ik reageerde doet alsof hij de waarheid in pacht heeft, zichzelf heel goed vindt en vervolgens met een waardeloze statistiek komt die nergens op slaat. Zulke mensen kan ik missen als kiespijn.
Het is ook zo uit de hoogte. Sommige mensen hebben echt het gevoel dat Europa in alle opzichten superieur is aan de VS, dat slaat inderdaad helemaal nergens op ook omdat het vaak slecht beargumenteert is en ook feitelijk niet het geval is. Jammer want ik denk juist dat Europa en de VS veel met elkaar gemeen hebben en grofweg dezelfde normen en waarden delen. Frappant is ook vaak dat het dezelfde mensen zijn die verdorven regimes in het Midden-Oosten en Azie (China bijvoorbeeld) goedpraten.
pi_90918243
Ruth Oldenziel is wellicht nog wel irritanter, behoorlijk dommig ook nog want bepaalde uitspraken kloppen gewoon niet en dat siert een expert niet.
pi_90918275
Eens met de klacht, als je in VS gewoon hard werkt is er niets aan de hand. Tevens is VS superieur aan bijna alles wat met technologie te maken heeft.
Sisco Certified
  donderdag 6 januari 2011 @ 03:56:53 #21
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_90918296
Walgelijk land, die hele VS.
  donderdag 6 januari 2011 @ 04:02:22 #22
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_90918315
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 03:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Uitstekende OP, iedereen haat Amerika maar wanneer die green card in de brievenbus zou vallen dan trekt men het liefste toch die kant op.
Never nooit niet. Ik ben geruime tijd in de USA geweest en zowel met rijke als arme mensen tijd doorgebracht en heb diverse kennissen aldaar. Vriendelijke mensen dat geef ik toe maar als je daar maar even niet kan meekomen ben je fucked.
Bovendien de verantwoordelijkheid om voor de medemens op te komen/zorgen (tenzij die zich in de vriendenkring bevinden) is ver te zoeken.

Tevens je zit af te geven op het Amerika bashen van veel Europeanen. Wat te denken van het bashen van Europa door het gros van de Amerikanen. Mensen uit maken voor communisten of zelfs Nazis omdat we sociale waarden in onze overheden hanteren.
Waren het niet de Amerikanen zelf die Obama voor Nazi uit maakten omdat hij een universele gezondheidszorg wet invoerde (die nadien zelfs ongrondwettelijk werd verklaard?!?) Universele gezondheidszorg..Nee als je zelf ziek word met je goeie baan dan wil je de beste zorg hebben maar als die arme familie uit de arme buurt de verzekering niet kan betalen... Fuck them. (En ja ik heb zulke mensen ontmoet. En nee het waren geen criminelen.)

Ik zal niet alles van Amerika bashen maar er zijn een aantal dingen in de mentaliteit van de bevolking en overheid aldaar die totaal niet sporen.

BTW Al gehoord dat de nieuwe uitgave van Huckleberry Finn niet meer het woord Nigger zal bevatten? Censuur van (nota bene Amerikaanse) literatuur heet dat. Daar gaat je vrijheid.

/rant modus

Sorry been in a fucking bad mood all day
The Light Is Leaving Us All
pi_90918327
quote:
[b]Op donderdag 6 januari 2011 03:23 schreef WammesWaggel het volgende:

Laat de Amerikanen maar genieten van schone lucht, vriendelijkheid, goedkope huizen en consumentengoederen en keuze op ieder gebied terwijl de in de OP genoemde figuren knarsentanden in hun lullige veel te dure hut en sip kijken als de Albert Heijn na 18 uur weer eens geen brood meer heeft in de schappen, alsof je in de DDR leeft.
Verwijt je nou Nl'ers van hebzucht? :')
pi_90918328
De VS faalt natuurlijk wel in vele opzichten, maar staat daar zeker niet alleen in.

Persoonlijk stoor ik mij nog het meest aan het christelijk geloof dat als een schimmel door alle geledingen van de samenleving woekert. En de bijbehorende hypocrisie.
pi_90918330
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 03:46 schreef FoolWithMokey het volgende:
Tevens is VS superieur aan bijna alles wat met technologie te maken heeft.
Meen je dat nou werkelijk? :')
pi_90918387
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 04:02 schreef Zeitgeist het volgende:

[..]

Never nooit niet. Ik ben geruime tijd in de USA geweest en zowel met rijke als arme mensen tijd doorgebracht en heb diverse kennissen aldaar. Vriendelijke mensen dat geef ik toe maar als je daar maar even niet kan meekomen ben je fucked.
Bovendien de verantwoordelijkheid om voor de medemens op te komen/zorgen (tenzij die zich in de vriendenkring bevinden) is ver te zoeken.

Tevens je zit af te geven op het Amerika bashen van veel Europeanen. Wat te denken van het bashen van Europa door het gros van de Amerikanen. Mensen uit maken voor communisten of zelfs Nazis omdat we sociale waarden in onze overheden hanteren.
Waren het niet de Amerikanen zelf die Obama voor Nazi uit maakten omdat hij een universele gezondheidszorg wet invoerde (die nadien zelfs ongrondwettelijk werd verklaard?!?) Universele gezondheidszorg..Nee als je zelf ziek word met je goeie baan dan wil je de beste zorg hebben maar als die arme familie uit de arme buurt de verzekering niet kan betalen... Fuck them. (En ja ik heb zulke mensen ontmoet. En nee het waren geen criminelen.)

Ik zal niet alles van Amerika bashen maar er zijn een aantal dingen in de mentaliteit van de bevolking en overheid aldaar die totaal niet sporen.

BTW Al gehoord dat de nieuwe uitgave van Huckleberry Finn niet meer het woord Nigger zal bevatten? Censuur van (nota bene Amerikaanse) literatuur heet dat. Daar gaat je vrijheid.

/rant modus

Sorry been in a fucking bad mood all day
Betweterige zelfbenoemde Europese Amerika-deskundigen :')
pi_90918391
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 04:07 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Meen je dat nou werkelijk? :')
Bewijs het tegendeel.
Sisco Certified
pi_90918402
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 04:46 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Bewijs het tegendeel.
Automotoren bijvoorbeeld.
pi_90918407
quote:
14s.gif Op donderdag 6 januari 2011 03:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Goed topic wel.

[ afbeelding ]

Ik moest bij de TT aan deze man denken, zonder dat betweterige natuurlijk _O_.
Daar heeft hij totaal geen last van inderdaad. _O_
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_90918594
en Amerikanen voelen over het algemeen zich niet superieur tegenover Europeanen (of welk ander land/continent dan ook)??
  donderdag 6 januari 2011 @ 09:39:02 #31
237032 z3bra
Referee extraordinaire
pi_90920543
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 03:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
Grappig dat je juist de economische situatie van de VS aanhaalt. Ik ben absoluut geen linkse Amerika hater ofzo, maar de economische situatie in de VS is desastreus te noemen. Zowel de federale overheid als de lagere overheden kampen met astronomische begrotingstekorten, dit alles tegen een achtergrond van hoge werkloosheid en risicovol monetair beleid. Ik zag laatst cijfers voorbij komen dat de federale overheid 45 % meer had uitgegeven in een maand dan zij aan belastinginkomsten binnen had gekregen, dat is heel ernstig te noemen. Voor de rest ben ik het overigens wel met je eens.
Sowieso waren Amerikanen gewend om ongeveer 120% van hun besteedbaar inkomen uit te geven.. Vragen om ellende!

quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 06:39 schreef wojiao het volgende:
en Amerikanen voelen over het algemeen zich niet superieur tegenover Europeanen (of welk ander land/continent dan ook)??
En niemand anders in de wereld heeft dat, natuurlijk. Daarom kun je prima met Engels terecht in Frankrijk :'). In Amerika is het wél gebruikelijk om vaderlandsliefde met de paplepel en het schoolkrijt ingegoten/-gegrift te krijgen maar dat is iets waar ik eigenlijk meer waardering voor heb dan afkeer.
Vertical black and white stripes worn by referees in many North American sports.
  donderdag 6 januari 2011 @ 09:47:20 #32
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_90920714
Vaderlandsliefde is iets wat een groot deel van de Nederlanders alleen tijdens het WK kent. Of wanneer iemand van een andere nationaliteit over Nederland zeikt, want alleen de Nederlanders mogen over Nederland zeiken. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_90922154
Die vent met zn scheve bakkes die ook vaak op het nieuws komt, hoe heet ie ook alweer. Is er ook altijd te vinden als het over de US gaat.
404 - Not Found
pi_90923542
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 03:46 schreef FoolWithMokey het volgende:
Eens met de klacht, als je in VS gewoon hard werkt is er niets aan de hand. Tevens is VS superieur aan bijna alles wat met technologie te maken heeft.
Als je een baan hebt die rond het niveau van het minimum loon schommeld is er wel degelijk wat aan de hand. Net als in veel andere landen trouwens.

Oh maar wacht, succes is een keuze :')
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 6 januari 2011 @ 11:59:56 #35
313541 Ratelbak
Ratelende bak.
pi_90924692
Weet je wat mij de neus uit hangt?

quote:
Armoede in de VS is iets anders als dan
godverdomme :(
pi_90924960
Armoede in de VS is soms best oke, een vrijstaande woonwagen, een grote auto en gratis vers vlees (want jagen). :P
  donderdag 6 januari 2011 @ 12:16:53 #37
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_90925338
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 06:39 schreef wojiao het volgende:
en Amerikanen voelen over het algemeen zich niet superieur tegenover Europeanen (of welk ander land/continent dan ook)??
Niet echt nee.
2000 light years from home
  donderdag 6 januari 2011 @ 12:21:44 #38
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_90925533
quote:
7s.gif Op donderdag 6 januari 2011 03:56 schreef Penisbaard het volgende:
Walgelijk land, die hele VS.
Eens met Penisbaard. :D

De VS, de ultieme politiestaat. Zo'n beetje alles is er illegaal. :{w Amerikanen zijn dik en lelijk, religieus imbeciel en fundamentalistisch, een van de hoogste misdaad en moordcijfers wereldwijd 8)7 , rare racistische rednecks in het zuiden, het land van de vrijheid, maar een stempel van Cuba in je paspoort en je krijgt gevangenisstraf of een mega-boete. Ziekenzorg is vooralsnog slechts toegankelijk voor de rijken, op het plukken van een mp3 staat gevangenisstraf, 1 procent van de Amerikanen zit momenteel vast onder erbarmelijke omstandigheden in de bajes, een moderne vorm van slavernij, aangezien de gevangenissen daar grote winsten maken.
Eten komt van Monsanto gentech eten, waardoor Amerikanen vies en vet worden en mannen borstvorming krijgen. Grootste milieuvervuiler wereldwijd.
Land is failliet, maar ze begrijpen het zelf nog niet. :W

En ik gebruik zo min mogelijk Amerikaanse producten, het is soms niet te vermijden, maar mijn computer draait op Linux (Ubuntu 10.4). En toen ik nog Win XP had (een illegale versie, want mijn centen gaan niet naar de VS o|O ) had ik een Russisch anti-virus: Kaspersky. :s)

Hier stop ik maar mijn lijst over slechte dingen uit de VS, anders moet ik een betoog van 8 a-4 tjes hier gaan schrijven en dat gaat toch niemand doorlezen.

De VS, het absolute faalland. :{w

Maarten van Rossum is een baas.
pi_90925702
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 10:42 schreef Zwappel het volgende:
Die vent met zn scheve bakkes die ook vaak op het nieuws komt, hoe heet ie ook alweer. Is er ook altijd te vinden als het over de US gaat.
Erik Mouthaan



404 - Not Found
pi_90925745
Ik houd van de VS, omdat ze in de tijd van Bush tenminste op oorlogspad gingen. Houd ik dan zo van oorlog, MAAR NEEN!! Maar tijdens de oorlogen in Irak en Afghanistan zond de NOS uit met Defensie-expert: Ko Colijn.



En Ko Colijn is by far de allergrootste baas der bazen. Hij staat eenzaam en hoog aan de top.
Dit, dus.
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:14:58 #41
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_90930676
quote:
14s.gif Op donderdag 6 januari 2011 12:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Eens met Penisbaard. :D

De VS, de ultieme politiestaat. Zo'n beetje alles is er illegaal. :{w Amerikanen zijn dik en lelijk, religieus imbeciel en fundamentalistisch, een van de hoogste misdaad en moordcijfers wereldwijd 8)7 , rare racistische rednecks in het zuiden, het land van de vrijheid, maar een stempel van Cuba in je paspoort en je krijgt gevangenisstraf of een mega-boete. Ziekenzorg is vooralsnog slechts toegankelijk voor de rijken, op het plukken van een mp3 staat gevangenisstraf, 1 procent van de Amerikanen zit momenteel vast onder erbarmelijke omstandigheden in de bajes, een moderne vorm van slavernij, aangezien de gevangenissen daar grote winsten maken.
Eten komt van Monsanto gentech eten, waardoor Amerikanen vies en vet worden en mannen borstvorming krijgen. Grootste milieuvervuiler wereldwijd.
Land is failliet, maar ze begrijpen het zelf nog niet. :W

En ik gebruik zo min mogelijk Amerikaanse producten, het is soms niet te vermijden, maar mijn computer draait op Linux (Ubuntu 10.4). En toen ik nog Win XP had (een illegale versie, want mijn centen gaan niet naar de VS o|O ) had ik een Russisch anti-virus: Kaspersky. :s)

Hier stop ik maar mijn lijst over slechte dingen uit de VS, anders moet ik een betoog van 8 a-4 tjes hier gaan schrijven en dat gaat toch niemand doorlezen.

De VS, het absolute faalland. :{w

Maarten van Rossum is een baas.
Dit topic gaat dus voor 100% over mensen zoals jij :') .
2000 light years from home
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:22:58 #42
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_90931008
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 12:26 schreef Buitendam het volgende:
Ik houd van de VS, omdat ze in de tijd van Bush tenminste op oorlogspad gingen. Houd ik dan zo van oorlog, MAAR NEEN!! Maar tijdens de oorlogen in Irak en Afghanistan zond de NOS uit met Defensie-expert: Ko Colijn.

[ afbeelding ]

En Ko Colijn is by far de allergrootste baas der bazen. Hij staat eenzaam en hoog aan de top.
Ja, die kerel is echt de opperbaas. Iedere keer als hij op het scherm komt, met of zonder snor, juich ik van binnen. :)
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:55:23 #43
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_90932632
quote:
14s.gif Op donderdag 6 januari 2011 12:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Eens met Penisbaard. :D

De VS, de ultieme politiestaat. Zo'n beetje alles is er illegaal. :{w Amerikanen zijn dik en lelijk, religieus imbeciel en fundamentalistisch, een van de hoogste misdaad en moordcijfers wereldwijd 8)7 , rare racistische rednecks in het zuiden, het land van de vrijheid, maar een stempel van Cuba in je paspoort en je krijgt gevangenisstraf of een mega-boete. Ziekenzorg is vooralsnog slechts toegankelijk voor de rijken, op het plukken van een mp3 staat gevangenisstraf, 1 procent van de Amerikanen zit momenteel vast onder erbarmelijke omstandigheden in de bajes, een moderne vorm van slavernij, aangezien de gevangenissen daar grote winsten maken.
Eten komt van Monsanto gentech eten, waardoor Amerikanen vies en vet worden en mannen borstvorming krijgen. Grootste milieuvervuiler wereldwijd.
Land is failliet, maar ze begrijpen het zelf nog niet. :W

En ik gebruik zo min mogelijk Amerikaanse producten, het is soms niet te vermijden, maar mijn computer draait op Linux (Ubuntu 10.4). En toen ik nog Win XP had (een illegale versie, want mijn centen gaan niet naar de VS o|O ) had ik een Russisch anti-virus: Kaspersky. :s)

Hier stop ik maar mijn lijst over slechte dingen uit de VS, anders moet ik een betoog van 8 a-4 tjes hier gaan schrijven en dat gaat toch niemand doorlezen.

De VS, het absolute faalland. :{w

Maarten van Rossum is een baas.
De grootste racist ben jij en je onderbouwt het ook nooit.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 22:23:35 #44
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_91000863

Nog een filmpje over dit geweldige volk, de Amerikanen.
pi_91001045
Ik wil een naakte Russische schone op een bontkleed voor mijn open haard, nu.
Linkse, regel jij eens een Natasha. :7
pi_91001551
Amerikanen zijn dik, lelijk en dom en vooral de vrouwen, oja en ze zijn ook nog hebzuchtig.
Rusland kan hetzelfde als de VS alleen daar hoor je nooit wat van.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 22:34:36 #47
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91001708
quote:
14s.gif Op donderdag 6 januari 2011 12:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Eens met Penisbaard. :D

De VS, de ultieme politiestaat. Zo'n beetje alles is er illegaal. :{w Amerikanen zijn dik en lelijk, religieus imbeciel en fundamentalistisch, een van de hoogste misdaad en moordcijfers wereldwijd 8)7 , rare racistische rednecks in het zuiden, het land van de vrijheid, maar een stempel van Cuba in je paspoort en je krijgt gevangenisstraf of een mega-boete. Ziekenzorg is vooralsnog slechts toegankelijk voor de rijken, op het plukken van een mp3 staat gevangenisstraf, 1 procent van de Amerikanen zit momenteel vast onder erbarmelijke omstandigheden in de bajes, een moderne vorm van slavernij, aangezien de gevangenissen daar grote winsten maken.
Eten komt van Monsanto gentech eten, waardoor Amerikanen vies en vet worden en mannen borstvorming krijgen. Grootste milieuvervuiler wereldwijd.
Land is failliet, maar ze begrijpen het zelf nog niet. :W

En ik gebruik zo min mogelijk Amerikaanse producten, het is soms niet te vermijden, maar mijn computer draait op Linux (Ubuntu 10.4). En toen ik nog Win XP had (een illegale versie, want mijn centen gaan niet naar de VS o|O ) had ik een Russisch anti-virus: Kaspersky. :s)

Hier stop ik maar mijn lijst over slechte dingen uit de VS, anders moet ik een betoog van 8 a-4 tjes hier gaan schrijven en dat gaat toch niemand doorlezen.

De VS, het absolute faalland. :{w

Maarten van Rossum is een baas.
En dat je Amerika haat komt mede omdat de mensen daar dik en lelijk zijn volgens jou? :|W
With my pack on my back, down the road I will stray.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 22:35:56 #48
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91001796
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:23 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

Nog een filmpje over dit geweldige volk, de Amerikanen.
'Soviet-propaganda', lekker objectief.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 22:39:04 #49
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_91001995
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik wil een naakte Russische schone op een bontkleed voor mijn open haard, nu.
Linkse, regel jij eens een Natasha. :7
Pashalsta, tawarietsj!

  vrijdag 7 januari 2011 @ 22:40:14 #50
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91002074
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:39 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Pashalsta, tawarietsj!

[ afbeelding ]
Ze zijn volgens mij ook op bol.com te bestellen, die Russische bruiden, tawarietsj. Kravatsj.
With my pack on my back, down the road I will stray.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')