Een stuk of vijftig en een aantal meisjes?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Paar gasten deden stoer. Verder geen commentaar.
Dat was ietjes erna.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Een stuk of vijftig en een aantal meisjes?
dit soort opmerkingen ook altijdquote:. Volgens de politie was de sfeer zeer grimmig.
same herequote:Op maandag 10 januari 2011 09:30 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb me een uur verslapen.Dat is niet zo fraai.
jij.quote:
ik ben straal door m'n wekker heengeslapen, terwijl die op max volume een halve meter van me af staat, mijn huisgenoot is er wel van wakker gewordenquote:Op maandag 10 januari 2011 09:38 schreef KoningStoma het volgende:
Mijn wekker is vast door treyarch gemaakt. beide lampjes van de wekker stonden nog aan. Hij was dus niet afgegaan
Pics van... Laat maarquote:Op maandag 10 januari 2011 09:39 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
jij.
bent 2 dagen ouder dan mijn zus.
boeiende info he?
oh nee wacht, zij is een jaar ouder dan jijquote:
Oudere vrouwenquote:Op maandag 10 januari 2011 09:54 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
oh nee wacht, zij is een jaar ouder dan jij
niks mis mee, die weten van wantenquote:Op maandag 10 januari 2011 09:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oudere vrouwen
Mijn vriendin wordt volgende maand 24Ik ben in september 21 geworden
Dat is waarquote:Op maandag 10 januari 2011 09:58 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
niks mis mee, die weten van wanten
stiekem dacht ik daar zelf ook aanquote:Op maandag 10 januari 2011 09:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is waar
Ik wou een slechte grap maken over wanten/handschoenen, doe ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |