en ook op FOK!, maar dat doet er niet toe.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:41 schreef sharr het volgende:
Dit heb ik echt al heel vaak op twitter gelezen
de tering gastquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kanker, ik bedoel natuurlijk brand ipv brank___
Brak en naar de kanker, brank dus... naar de branker....quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nu al woord van 2010...
Het betekent, uhmm....
2011quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nu al woord van 2010...
Het betekent, uhmm....
Wij ook, maaaaaaaaar ik had er alsnog t schijt aan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:26 schreef rangesparkey het volgende:
wij moesten alle ramen dicht doen
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:02 schreef Giester het volgende:
Voor mensen die hier problemen mee hebben?!!!
[ afbeelding ]
Het klopt welquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:02 schreef Giester het volgende:
Voor mensen die hier problemen mee hebben?!!!
[ afbeelding ]
Eit eit! Thnx voor deze bewijsjes!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het klopt weleen brank veroorzaakt verwondingen, kijk maar
:
http://www.google.nl/imag(...)10&aql=&oq=&gs_rfai=
wolla kijk die brankweerman stoer zijn akter het stuur danquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:51 schreef Giester het volgende:
Checkz die nieuwe Brankweer autoz gek:
[ afbeelding ]
Eit eit! Brankweer atitude!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:16 schreef Dhaha het volgende:
[..]
wolla kijk die brankweerman stoer zijn akter het stuur dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |