Ikke nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:16 schreef Maitje het volgende:
Gaat er iemand hier nog Wie is de mol kijken zo???
Ik niet, ik ga me op het randje van m'n verlof nog even steriel zuipen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:16 schreef Maitje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is het dit keer?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:16 schreef Maitje het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:19 schreef Maitje het volgende:
[..]
Pfoe.. het is al 100x gezegd maar durf het ff niet te zeggen...
Ah, mooi.quote:
Ook daar ventileer ik mijn mening wel eens over.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:38 schreef jankaas020 het volgende:
ivm het commandantenfonds? Die commissie staal heeft trouwens ook meer kapot gemaakt dan je lief is...
Er zou een goede tv serie van kunnen worden gemaakt.quote:
Niet als je bij Defensie werkte, de val van de muur maakte een vaste baan ineens heel erg onzeker.quote:
Al die Special Editions!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:19 schreef Esses het volgende:
Met op bijzondere dagen, het tweedagelijks verschijnen van de SC!
Dan is er in 21 22 jaar toch bar weinig veranderd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:20 schreef Clan het volgende:
[..]
Niet als je bij Defensie werkte, de val van de muur maakte een vaste baan ineens heel erg onzeker.
Is ook een heel ander leger geworden, dienstplicht bestaat niet meer, op herhaling gaan, daar had je vroeger ook extra personeel voor nodig. Het was ook een leger dat het land moest beschermen, dat is ook niet meer.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:29 schreef demspec het volgende:
[..]
Dan is er in 21 22 jaar toch bar weinig veranderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |