Dat zouden ze eerst niet doen (niet in één keer), toen hoorden we dat het gefaseerd zou gebeuren, en toen zagen we op TV dat die deken er al lag op een gedeelte van het terrein. Op een ander deel brandt het nog en was/is(?) het nog te gevaarlijk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:01 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb dat hele blusdeken dus gemist, hoe is dat verlopen?
Vind je het erg? Hij heeft waarschijnlijk de OP onder [ctrl]+v, lekker makkelijk toch?quote:
Ik moet eigenlijk ook.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:04 schreef rub3n het volgende:
Ik ga sloapn. Morgen van 9:00-18:30 werken! Geen zin!
Slaap lekker, werkse morgenquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:04 schreef rub3n het volgende:
Ik ga sloapn. Morgen van 9:00-18:30 werken! Geen zin!
RTL stream zend beelden uit van deken via tvrijnmond.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:05 schreef no1uknow het volgende:
Waarom zijn er nou geen beelden van de huidige fik
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insb.xmlquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:05 schreef no1uknow het volgende:
Waarom zijn er nou geen beelden van de huidige fik
Ja maar daar zie je toch geen klote op, brandweer af en aan lopen en 2 spuiten..quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:06 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
RTL stream zend beelden uit van deken via tvrijnmond.
Daar gebeurd geen ene fuckquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:06 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
RTL stream zend beelden uit van deken via tvrijnmond.
ik begin ze zowaar te waarderenquote:
Ja dat dan weer wel, weet je een betere dan ?quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:07 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja maar daar zie je toch geen klote op, brandweer af en aan lopen en 2 spuiten..
Lol! Categorie: ik durref niet....quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:06 schreef laptoptas het volgende:
al met al heeft dit toch een voordeel voor me,
kan het als smoes gebruiken morgen niet naar buiten te hoeven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |