Ik heb er sinds die tijd één positieve note bijgekregen. Verder niks.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:10 schreef Graseter het volgende:
Op die meet in utrecht had jij er 49 en ik ook. Nou heb ik er 71 en jij 50.
Met zulke spelfouten wel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:11 schreef ukga het volgende:
Ik durf nooit naar zo ene fok meet te gaan. ik heb altijd het idee dat ik direct in elkaar geslagen, bespuugd en met flessen hertog jan gekogeld wordt
Nog steeds genoeg te verbeteren.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:11 schreef ukga het volgende:
Ik durf nooit naar zo een Fok!meet te gaan. ik heb altijd het idee dat ik direct in elkaar geslagen, bespuugd en met flessen hertog jan gekogeld wordt
quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nog steeds genoeg te verbeteren.
Chinless had gezegd dat hij mij in elkaar ging slaan als ik naar een meet zou gaan, helaas was hij daar niet en ik wel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:11 schreef ukga het volgende:
Ik durf nooit naar zo een Fok!meet te gaan. ik heb altijd het idee dat ik direct in elkaar geslagen, bespuugd en met flessen hertog jan gekogeld wordt
En ooit zal die dag komen voor iedere blauwequote:Op donderdag 6 januari 2011 00:12 schreef ToT het volgende:
Notes.....zelfs al ben je al maandenlang geen mod meer, de afkickverschijnselen van het plaatsen ervan blijven ondragelijk!
Jij was wel een bazenmod.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:12 schreef ToT het volgende:
Notes.....zelfs al ben je al maandenlang geen mod meer, de afkickverschijnselen van het plaatsen ervan blijven ondragelijk!
Tenzij hartaanval tijdens je modperiode!quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:13 schreef zquing het volgende:
[..]
En ooit zal die dag komen voor iedere blauwe
Jij was toch underkoffer?quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:12 schreef ToT het volgende:
Dan heb je gelukkig wel goed bier tegen je aan gekregen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:11 schreef ukga het volgende:
Zullen we dan samen ?quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:11 schreef ukga het volgende:
ja is goedquote:
Net als met spinnen, is hij waarschijnlijk banger voor jou dan jij voor hemquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:16 schreef ukga het volgende:
[..]
ja is goed
van jou weet ik nog wel redelijk wat ik moet verwachte, maar voor users als AP enzo ben ik echt bang
quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:17 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Net als met spinnen, is hij waarschijnlijk banger voor jou dan jij voor hem
is dat Yvonne?quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:18 schreef Vinsjuh het volgende:
Bij deze wil ik trouwens graag deze badkuip aanbieden, op te halen tegen elk aannemelijk bod.
De vrouw op de foto is bij de geboden prijs inbegrepen.
-weg-
Een nader te noemen FOK!sterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |