September? Laatste note is toch wat jonger hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:59 schreef 08gnoT. het volgende:
Je hebt 9 notes gekregen van onze moderators.
Al sinds september of zo. Tijd voor een nieuwe erbij.
Je kan er zelf voor kiezen om hem niet meer te volgenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:59 schreef Vinsjuh het volgende:
[..]
nu is het wel weer leuk geweest AA.
Kan je dat topic uit me myAT verwijderen? het staat niet mooi bij de rest
ik heb je trouwens ooit een volledig onterechte note gegeven, zie ik netquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:59 schreef 08gnoT. het volgende:
Je hebt 9 notes gekregen van onze moderators.
Al sinds september of zo. Tijd voor een nieuwe erbij.
Oeh nu heb ik er 10quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
September? Laatste note is toch wat jonger hoor
[..]
Je kan er zelf voor kiezen om hem niet meer te volgen
Verwijder hem?quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:01 schreef zquing het volgende:
[..]
ik heb je trouwens ooit een volledig onterechte note gegeven, zie ik net
De helft van mijn notes is onterecht </huilie>quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:01 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik heb je eerste note gegevenquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:01 schreef 08gnoT. het volgende:
Krijg je bij een ban ook altijd een note?
Een onterechte positieve?quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:01 schreef zquing het volgende:
[..]
In V&A toch? Ik wist dat ik daar ergens over de schreef was gegaan destijdsquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb je eerste note gegeven
negatief natuurlijkquote:
*geeft ukga een notequote:
Je negeert mijn editquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:03 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
In V&A toch? Ik wist dat ik daar ergens over de schreef was gegaan destijds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |