Je hebt er een appje staan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:34 schreef Saninl het volgende:
Ik heb toch wel vertrouwen in de Mac App Store!
Die kerst aanbiedingen waren zeer verleidelijk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Heb al te veel uitgeven aan de aanbiedingen van Steam de laatste tijd, de Mac Appstore moet maar even wachten hoor.
Inderdaad.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:38 schreef TwyLight het volgende:
Alsof de Mac Appstore mij er van weerhoudt gewoon programma's te downloaden voor graties
Kan je sowieso niet met een keyboard en een muisquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:40 schreef Graseter het volgende:
Games koop ik dan nog wel omdat je anders niet fatsoenlijk kan gamen.
Ik kan dus echt niet op een console gamen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:41 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Kan je sowieso niet met een keyboard en een muis
Tenzij het een game alá World of Warcraft, of Command & Conquer is
Koop zo'n Apple monitor, zit een oplader in voor je Mac.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:46 schreef Saninl het volgende:
Ik ben er overigens nog steeds niet overuit of ik mijn vaste pc niet gewoon weg zou doen en als ik thuis zit mijn MacBook aan te sluiten op n groter scherm? Ik kan behalve te kunnen msnen en een filmpje op groot scherm niet echt een negatief argument bedenken?
Ik snap je voorbeeld van een negatief argument nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:46 schreef Saninl het volgende:
Ik ben er overigens nog steeds niet overuit of ik mijn vaste pc niet gewoon weg zou doen en als ik thuis zit mijn MacBook aan te sluiten op n groter scherm? Ik kan behalve te kunnen msnen en een filmpje op groot scherm niet echt een negatief argument bedenken?
nou, nu kan ik terwijl ik n film aant kijken ben of aant gamen ben nog altijd msnen.. Dat is n positief argument.. Maar ik kan niet echt iets negatiefs bedenken behalve dan dat dat hierboven niet meer kan..quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:47 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik snap je voorbeeld van een negatief argument niet
Met je MacBook aan een scherm kan je toch ook tegelijk een film kijken en msnen? Gamen ook nog wel als je het onder OS X doet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:56 schreef Saninl het volgende:
[..]
nou, nu kan ik terwijl ik n film aant kijken ben of aant gamen ben nog altijd msnen.. Dat is n positief argument.. Maar ik kan niet echt iets negatiefs bedenken behalve dan dat dat hierboven niet meer kan..
Die nieuwe Android-based mp3-speler van Samsung?quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
Kudo's voor wie raadt wat dit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |