Liquiderenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:35 schreef lutser.com het volgende:
Vraagje, ik heb waarschijnlijk binnenkort geld nodig voor een verbouwing. Heb twee opties, lenen of mijn 'kleine' aandelenportefeuille liquideren.
Wat raden jullie aan?
Voor mijn portefeuille positief, maar het zou voor iedereen beter zijn als de boel weer aantrekt.quote:
Ik begrijp wat je zegt, maar wat je beschrijft is toch alleen maar goed op korte termijn? Dat is toch niet sustainable zo'n handelswijze? Noem mij maar gek.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:39 schreef SeLang het volgende:
Een slecht banencijfer zou goed moeten zijn voor de beurs. Want op basis van robuuste economische groei alleen is de beurs zwaar overgewaardeerd. De enige rechtvaardiging voor de hoge waarderingen kan dus komen uit verdere stimulering. En die kans neemt toe bij een slecht banencijfer.
Ik vraag me af of er iemand op Wallstreet is die zich druk maakt over morgen. Nu, dat is wat telt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:47 schreef Dalliance het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je zegt, maar wat je beschrijft is toch alleen maar goed op korte termijn? Dat is toch niet sustainable zo'n handelswijze? Noem mij maar gek.
Maar je hoort ze vaak ook genoeg praten, hadden we maar achteraf dit of dat gedaan ..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:49 schreef Blandigan het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er iemand op Wallstreet is die zich druk maakt over morgen. Nu, dat is wat telt.
nooit tijdens een verbouwing de aandelen port handhaven, dan heb je teveel aan je hoofdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:35 schreef lutser.com het volgende:
Vraagje, ik heb waarschijnlijk binnenkort geld nodig voor een verbouwing. Heb twee opties, lenen of mijn 'kleine' aandelenportefeuille liquideren.
Wat raden jullie aan?
Tja, je moet wat hè.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:51 schreef Sokz het volgende:
Oei, wat zijn je beweegredenen? Zou nou niet als eerste in me opkomen om in de Spaanse fin. te zitten.
Ik wil niet pedant doen, maar het weekend komt eraan en dat geeft je misschien de mogelijkheid om eens na te gaan denken over een strategie. Het klinkt nu namelijk alsof je maar wat aan het doen bent.quote:
Ik vind het nogal riskant. Maar hé voor hetzelfde geld neemt China Spanje dit weekend over en is dat probleem opgelostquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:58 schreef Mercer het volgende:
Maar als je zo naar die Santander kijkt zou er in principe nog de helft af kunnen. Wat zijn hier de gedachten erover? Iedereen vind het helemaal niets waarschijnlijk?
Nog niet zo lang geleden zou dit kompleet onzinnig hebben geklonken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:03 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik vind het nogal riskant. Maar hé voor hetzelfde geld neemt China Spanje dit weekend over en is dat probleem opgelost
http://messages.finance.yahoo.com/Stocks_(A_to_Z)/Stocks_N/threadview?m=te&bn=12354&tid=34490&mid=34490&tof=1&frt=2#34490quote:Well said. They are only a fart in the wind as they were when bashing C, BAC about 2 years ago. Look at these stocks now.
Was/is Greece more in debt than US? NO for sure. They have a strong "parallel" economy and NBG is the strongest bank in the Balkans no matter what fear mongers are saying.
I added more at $1.59 and now is 25% of my portfolio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |