Bijzonder inderdaad.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:56 schreef Noelle06 het volgende:
Giftige en bijtende chemicalien, maar we maken ons niet druk hoor
Loop er even in dan ;-) ik rook ook niks in eerste instantie, na 5 á 10 minuten wel :-)quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:54 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Even geroken buiten, niks nada noppes. Was wel nat buiten
Als we ons niet druk hoeven te maken over deze stoffen.. dan is de afwas iets om je al helemaal niet druk over te maken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:57 schreef rub3n het volgende:
Mooie TV dit. Heb me wel vermaakt vanavond. Kan geen film tegenop. Nu alleen nog wel een donderse afwas er staan...
Nooit niet was een dwaas die man.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:57 schreef stophier het volgende:
wie start er een fanpagina voor die burgemeester ??
De Cindu, dat was behoorlijk heftigquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:57 schreef FireFox1 het volgende:
Volgens mij is er sinds de Cindu in Uithoorn, geen branden van zulke omvang geweest.
Doe dan ook je raam dicht!quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:59 schreef laptoptas het volgende:
leuk als dit praktisch in je achtertuin gebeurt!
woon 6 km bij chemiepack vandaan, en kan jullie vertellen wat een pest lucht/
Mja, ik heb geen schone (bier)glazen meer! Visite gisteren: "Moeten we nog even helpen met afwassen?" ik: "Neuh, doe ik morgen wel effe"quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:58 schreef Franneh het volgende:
[..]
Als we ons niet druk hoeven te maken over deze stoffen.. dan is de afwas iets om je al helemaal niet druk over te maken.
Met 3 poten meer, groene ogen en rare tanden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Idd, wie weet hoe ze na de winter de modder weer uit gaan kruipen....
Geen vaatwasser?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:59 schreef rub3n het volgende:
[..]
Mja, ik heb geen schone (bier)glazen meer! Visite gisteren: "Moeten we nog even helpen met afwassen?" ik: "Neuh, doe ik morgen wel effe"
niet dus.
Ik woonde er 5 km. vandaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:59 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
De Cindu, dat was behoorlijk heftig.
Damn, een bout van een tank-mangat (tank-inspectieluikje voor de noobs) was toen volgens mijn pa nog 1,5 km verder op teruggevonden.
Mijn pa was op moment van de knal bij de Cindu in een naastgelegen bedrijf. Hij voelde een behoorlijke drukgolf toen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |