Ik ben 1.72.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet dus.
Samzz en Kluts zijn maar 1cm groter, Me-Mo is 1cm kleiner, en Cafpow is dus 2cm groter.. Dus je lult.
Nieteens zo gek groot eigenlijk, had je langer geschatquote:
Ik 1.78. Zeggen ze.quote:
Ik ben een en al desillusie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nieteens zo gek groot eigenlijk, had je langer geschat
Zeg dat welquote:
De foto's niet idd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeg dat wel![]()
Dus die mail van je moet ik ook maar niet te serieus nemen?
Gefeliciteerd Graseter.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:43 schreef Graseter het volgende:
Oja, ik heb vandaag mijn contract gekregen.
Als Pasen en Pinksteren op één dag vallen denk ik.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:53 schreef Graseter het volgende:
Wanneer is die date met jouw dochter nou?
Ok ik zal wachten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Als Pasen en Pinksteren op één dag vallen denk ik.
Truste L-Equote:Op donderdag 6 januari 2011 00:59 schreef L-E het volgende:
Het is 6 januari. Op 7 januari wordt mijn Peuter drie jaar.
Nu echt weg, daag!
We zullen het onthoudenquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:59 schreef L-E het volgende:
Het is 6 januari. Op 7 januari wordt mijn Peuter drie jaar.
Nu echt weg, daag!
Je hebt het mooi doodgegooid hier.quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Truste Yuuks![]()
![]()
En L-E ook natuurlijk![]()
*Steen opraapt* Wil je ook wat?quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt het mooi doodgegooid hier.
Wat? Zit je vlak bij de fik in moerdijk ofzo?quote:Op donderdag 6 januari 2011 06:45 schreef oshiro het volgende:
Mogge.
Ben benieuwd wat voor boem het geeft als hier de tolueentanks in de hens vliegen.
17 uur nog ongeveerquote:Op donderdag 6 januari 2011 06:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
Een goede morgen!dit gaat een laaaaaaaange dag worden!
Neuh, maar ik werk ook bij een chemische plant, maakt me nieuwsgierigquote:Op donderdag 6 januari 2011 06:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat? Zit je vlak bij de fik in moerdijk ofzo?
Top sigquote:
Ach, het jochie is net 18...quote:Op donderdag 6 januari 2011 07:16 schreef DustPuppy het volgende:
Angst op zijn Engels is wat anders dan angst op zijn Nederlands.
Beterschapquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |