Nog een kort persoontjequote:Op donderdag 6 januari 2011 00:23 schreef cafpow het volgende:
[..]
Tja, in meters is dat ongeveer 1.65/66
En zie het is gewoon puur zakelijk
ooh, dat is een gemiddelde Fok lengte lijkt het wel bijnaquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:23 schreef cafpow het volgende:
[..]
Tja, in meters is dat ongeveer 1.65/66
En zie het is gewoon puur zakelijk
vrouwen leven langerquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze nemen jou eerder te grazen hoor! jij bent veel ouder dan ik!
Mannen genieten meerquote:
ben jij dan ook kort ?quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh, dat is een gemiddelde Fok lengte lijkt het wel bijnade vrouwen zijn of rond de 165 of rond de 180
Wtf?quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:26 schreef cafpow het volgende:
[..]
ben jij dan ook kort ?
[..]
ik ben dus in ieder geval niet al te klein, en tja ik ben er al trots op dat ik groter dan mijn ouders ben
1.63quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:26 schreef cafpow het volgende:
[..]
ben jij dan ook kort ?
[..]
ik ben dus in ieder geval niet al te klein, en tja ik ben er al trots op dat ik groter dan mijn ouders ben
Ik zag het. Alleen zijn mijn nagels nat dus ik typ zo moeilijkquote:
Ik laat vrouwen altijd genietenquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:27 schreef cafpow het volgende:
[..]
Wij vrouwen kunnen ook heel goed genieten, alleen snappen de heren het niet altijd
Dat gelooft toch geen mens!quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze nemen jou eerder te grazen hoor! jij bent veel ouder dan ik!
Pak een papiertje.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zag het. Alleen zijn mijn nagels nat dus ik typ zo moeilijk
ik hoor bij de "kleine" helft van het gezin en ik ben 1.90quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wtf?ik ben net zo groot als mn ouders
mn broertje is bijna 10cm langer
Geen haast, mijn pm-notificatie doet het zelden dus ik dacht: ik notificeer je even.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zag het. Alleen zijn mijn nagels nat dus ik typ zo moeilijk
Vergeet je NEUS niet..quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Gewoon, twee benen, twee armen, een hoofd, the usual.
Ik win. Dat sowieso.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Eeehhh.... nou... ja...Denk dat je daar wel een punt hebt!
Hoeveel staat het nu?
Mn broertje torent echt boven de hele familie uitquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik hoor bij de "kleine" helft van het gezin en ik ben 1.90
Oprollen en een nietje er doorquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vergeet je NEUS niet..
Oh en Graseter, ze heeft een kind gebaard. Dus hangtieten zijn incluus.
Memento-Mori ook en Samzzquote:
Die neus zouden we onder ons houden..quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vergeet je NEUS niet..
Oh en Graseter, ze heeft een kind gebaard. Dus hangtieten zijn incluus.
Je kan er zo moeilijk omheen. Het zou kwalijk zijn als zulk soort dingen niet van te voren verteld worden. Nu kan hij zich er op voorbereidenquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Die neus zouden we onder ons houden..
Slaap lekkerquote:
ik ga de copycat uithangenquote:
ik heb je nr niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:37 schreef Graseter het volgende:
Hey ik ben Graseter.
Wat ik aan heb? Alleen mijn laptop.
Bel me.
wijze woorden in je oor!quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:42 schreef L-E het volgende:
Ik moet ook naar bed, wordt me net ingefluisterd. Slaap lekker, lieve Singles!
truste.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:42 schreef L-E het volgende:
Ik moet ook naar bed, wordt me net ingefluisterd. Slaap lekker, lieve Singles!
Ik ben al in bed maar ik ga slapen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wijze woorden in je oor!
Als alleen Graseter achterblijft ga ik ook maar naar bed
scoor jij daar even een date met een 11 jaar oudere vrouwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent jaloers.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oef, ik schrok echt heel even.. kreeg nl. al een vieze PM van hem!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |