Jij wel.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:48 schreef Paul-89 het volgende:
Wat is het in de Spaanse stadions toch altijd sfeerloos.
Nee nog nooit maar ook daar is het 9 van de 10 wedstrijden 'rustig'. Of ze dempen het geluid.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:50 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
[..]
Jij wel.
Al een keertje naar Camp Nou geweest vriend?
Ja ze dempen het geluid inderdaadquote:Op zondag 16 januari 2011 19:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee nog nooit maar ook daar is het 9 van de 10 wedstrijden 'rustig'. Of ze dempen het geluid.
dus? Elke ploeg heeft het wel eens moeilijk met een mindere tegenstander.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:28 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
Wat is de begroting van Almeria, en die van Real? Volgensmij is die van Real bijna oneindig.
Ik denk dat de verhoudingen ongeveer gelijk zijn aan die van Barcelona en Hercules... Overigens is het moraal van dit verhaal, haal er geen bullshit bij daarbij is de wedstrijd nog niet over.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:28 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
Wat is de begroting van Almeria, en die van Real? Volgensmij is die van Real bijna oneindig.
Rustig maar, ik wil gewoon weten wat de begroting is van beide partijenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dus? Elke ploeg heeft het wel eens moeilijk met een mindere tegenstander.
Inderdaad, gewoon een zakelijke overwinning.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:07 schreef chufi het volgende:
valencia gewonnen van Depor met 2-0
Nu Almeria - Madrid
Sowieso niet echt onder de indruk van die Maria. Heeft wel die acties in huis die je van een vleugelspeler verwacht, maar de eindpass is altijd zo zwak. Een echt goed schot heeft ie ook niet in huis.quote:
hihi, ik dacht dat je het vol sarcasme bedoelde.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:36 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
[..]
Rustig maar, ik wil gewoon weten wat de begroting is van beide partijen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |