abonnement Unibet Coolblue
pi_90909832

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld? :?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips:

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
• Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op Ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
• Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op IMDb
• Als je de muziek zoekt van een filmpje op YouTube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
• Heb je een stukje tekst uit een nummer?
Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
• Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
• Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
• Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!

Handige links:

Midomi
Musipedia Whistle
Tunatic
Muziek van de reclame
Adformatie Campagnes
Muziek in de reclame (nieuw!)
Commercials (nieuw!)
Melodycatcher (nieuw!)
Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB & willem888 voor de bijdragen *O*

Waar is dit topic niet voor bedoeld? :N

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
• Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Vorig topic: #301

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem weer sticky maken.

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco

Game on!
full stops and exclamation marks
pi_90910168
Uit het vorige deel;
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:15 schreef fonsoy het volgende:
Ik zit al tijden over dit nummer te dubben. Ik heb hem ooit eens van een vriend gekregen, maar we krijgen er niets uit. Shazam werkt niet, songtekst googlen ook niet. Ik wil het nummer gewoon graag thuisbrengen, het is het enige buitenbeentje in mijn muziekcollectie.

Ik kan helaas niet een youtube link geven, ik heb alleen het muziekbestand. Die is hier te downloaden. Het enige wat ik er van weet is dat het "Follow" heet. Dat is ook in de bestandsnaam terugvindbaar; follow.mp3.
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:42 schreef fonsoy het volgende:

[..]

Helaas, dat is 'm zeker niet. Ik heb die namelijk ook wel eens gehoord. Evengoed erg bedankt voor je input.

[..]

Ik heb de songtekst al geprobeerd te googlen. Helaas is die voor mij slecht verstaanbaar. Sowieso is de opname zelf eigelijk bagger. Als iemand een paar zinnen zou kunnen isoleren voor mij uit dit nummer (songtekst) dan ben ik ook blij :).
pi_90925364
Hallo allemaal!

In "Ik zoek... #301" had ik de vraag over een nummer met "Te - te - tehhhhh". Ik weet nog steeds niet welk nummer (deuntje) dit is, maar heb inmiddels een filmpje gevonden van de Sponsor Bingo Loterij waar die in zit. Je hoort m al na 0.04 min. (4 seconden dus). Met de trompetten. Iemand?


Ook zoek ik nog steeds het nummer uit het televisieprogramma Joling en Gordon over de vloer.
Je hoort het nummer bij 2.54 minuten en duurt ongeveer een minuut lang.


Graag hoor ik alsjeblieft van iemand welke nummers dit zijn. Zou er echt heeeel blij mee zijn, in verband met het maken van een reportage en heb deze achtergrond muziekjes nodig!

Groeten!
pi_90930912
Tweede is Hans Zimmer - Zoosters Breakout (main theme van Madagascar)

pi_90933055
quote:
3s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:20 schreef Roolio het volgende:
Tweede is Hans Zimmer - Zoosters Breakout (main theme van Madagascar)

Helemaal top! Dank, dank, dank.

Nu de eerste nog. Mensen alsjeblieft. Kan iemand mij zeggen welk deuntje/muziekje dit is?
Na 4 seconden is ie te horen. Met de trompetten. (Ta - ta - tahhh)


Ik hoor het heel graag mensen. En Roolio, nogmaals bedankt!
  donderdag 6 januari 2011 @ 17:17:07 #6
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_90939326

Het gedeelte vanaf 4:50. Ik wil graag weten welk nummer dat is.
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
  Boks-Chick donderdag 6 januari 2011 @ 19:30:30 #7
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_90945671
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 15:05 schreef Martinoz89 het volgende:

[..]

Helemaal top! Dank, dank, dank.

Nu de eerste nog. Mensen alsjeblieft. Kan iemand mij zeggen welk deuntje/muziekje dit is?
Na 4 seconden is ie te horen. Met de trompetten. (Ta - ta - tahhh)


Ik hoor het heel graag mensen. En Roolio, nogmaals bedankt!

wellicht van een andere artiest, maar volgens mij is het wel deze theme
lolwut
pi_90946352
Gaan we weer...nummer wat ik de laatste tijd regelmatig op de radio hoor maar nooit de titel en artiest van meegekregen heb...deuntje speelt al de hele dag in m'n kop...

Is een vrolijk nummer, baslijntje, beetje dance-achtig
Refrein klinkt als "tiehiehiehietiehiehieeetiehiehieetiehuu" (gezongen op een hoog toontje door - lijkt het - een stel dames) (en dan een diepe basstem die iets zegt wat lijkt op) "marlon brando".

Kan iemand me aan dat nummer helpen?
pi_90947256
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:44 schreef knuckleduster het volgende:
Gaan we weer...nummer wat ik de laatste tijd regelmatig op de radio hoor maar nooit de titel en artiest van meegekregen heb...deuntje speelt al de hele dag in m'n kop...

Is een vrolijk nummer, baslijntje, beetje dance-achtig
Refrein klinkt als "tiehiehiehietiehiehieeetiehiehieetiehuu" (gezongen op een hoog toontje door - lijkt het - een stel dames) (en dan een diepe basstem die iets zegt wat lijkt op) "marlon brando".

Kan iemand me aan dat nummer helpen?
Toch niet
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  donderdag 6 januari 2011 @ 20:02:58 #10
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_90947260
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:44 schreef knuckleduster het volgende:
Gaan we weer...nummer wat ik de laatste tijd regelmatig op de radio hoor maar nooit de titel en artiest van meegekregen heb...deuntje speelt al de hele dag in m'n kop...

Is een vrolijk nummer, baslijntje, beetje dance-achtig
Refrein klinkt als "tiehiehiehietiehiehieeetiehiehieetiehuu" (gezongen op een hoog toontje door - lijkt het - een stel dames) (en dan een diepe basstem die iets zegt wat lijkt op) "marlon brando".

Kan iemand me aan dat nummer helpen?
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
pi_90947553
barbara streisand verwarren met marlon brando....ik moet toch iets aan mijn oren laten doen...;)
tx!
pi_90968987
Ik zoek een dance/trance achtig nummertje dat ik laatst voorbij zag komen op TMF Dance. Het doet een beetje denken aan Children van Robert Miles: piano deuntje met een beat eronder.

In de clip is een vrouw te zien die door landschappen en natuurparken rijdt, en uiteindelijk dood blijkt te zijn als ze in een spiegel kijkt.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:33:46 #13
244764 zoekjewat
wie zoekt zal vinden
pi_90971807
Help :P Ik zoek een nummer, ik zag hem in een filmpje van starbeach op youtube, kan hem alleen niet meer terug vinden.
Het is een house nummer, je hoort eerste iemand schreeuwen "Whoop Whoop!" en dan komt er een beat in met de bekende loop van dominator (the human resource), wel gewoon 128 bpm denk ik. Niet te verwarren met bassjackers - rocker (die speelt dezelfde sample of op de plaats van de kicks laat maar zeggen), bij deze loopt de loop van dominator gewoon door (ipv een gate erin ;) )
weten jullie toevallig welk nummer ik bedoel ? :D
Pics van me nichtje: http://tinyurl.com/y8ufsnp
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:45:33 #14
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_90972227
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:33 schreef zoekjewat het volgende:
Help :P Ik zoek een nummer, ik zag hem in een filmpje van starbeach op youtube, kan hem alleen niet meer terug vinden.
Het is een house nummer, je hoort eerste iemand schreeuwen "Whoop Whoop!" en dan komt er een beat in met de bekende loop van dominator (the human resource), wel gewoon 128 bpm denk ik. Niet te verwarren met bassjackers - rocker (die speelt dezelfde sample of op de plaats van de kicks laat maar zeggen), bij deze loopt de loop van dominator gewoon door (ipv een gate erin ;) )
weten jullie toevallig welk nummer ik bedoel ? :D
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:50:32 #15
244764 zoekjewat
wie zoekt zal vinden
  vrijdag 7 januari 2011 @ 13:28:11 #16
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_90974022
Tijd: Vrij modern
Genre: Rock
Wat ik onthouden heb: Baby I like you oid, je hoort ook steeds op de achtergrond de zangers woehoehoe oid zingen. De zanger zingt steeds hetzelfde en de gitaar gaat best lekker.

Weet iemand welk nummer dit is?
I want to bla bla bla
pi_90974262
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:28 schreef Jmsls het volgende:
Tijd: Vrij modern
Genre: Rock
Wat ik onthouden heb: Baby I like you oid, je hoort ook steeds op de achtergrond de zangers woehoehoe oid zingen. De zanger zingt steeds hetzelfde en de gitaar gaat best lekker.

Weet iemand welk nummer dit is?
?
  vrijdag 7 januari 2011 @ 13:48:12 #18
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_90974827
quote:
Ja die zocht ik :D, hoor ik baby ipv bohemian :')
I want to bla bla bla
pi_90985421
Ik heb een moeilijke denk ik!

Ik ken dit nummer via Youtube. Wanneer je zoekt op Hlid vid Hlid, vond je een paar maanden geleden o.a. dit nummer. Hlid vid Hlid is een IJslands nummer. In het IJslands betekent dit 'side by side'. Dat zou dus de titel van het nummer dat ik zoek kunnen zijn.

Het onderwerp van het nummer was oorlog/soldaten/de pijn en drama die oorlog met zich meebrengt/etc.
Het was een rustig nummer, gezongen door een man maar volgens mij met band erachter.
De clip was zwart-wit of in ieder geval met veel grijstinten.

En verder....weet ik er eigenlijk niks van!
Het is in ieder geval niet Soldier Side van System of a Down of Hero of War van Rise Against.
Wie dit weet is een baas! :)
  vrijdag 7 januari 2011 @ 17:47:17 #20
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_90985612
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 17:41 schreef PAA-053 het volgende:
Ik heb een moeilijke denk ik!

Ik ken dit nummer via Youtube. Wanneer je zoekt op Hlid vid Hlid, vond je een paar maanden geleden o.a. dit nummer. Hlid vid Hlid is een IJslands nummer. In het IJslands betekent dit 'side by side'. Dat zou dus de titel van het nummer dat ik zoek kunnen zijn.

Het onderwerp van het nummer was oorlog/soldaten/de pijn en drama die oorlog met zich meebrengt/etc.
Het was een rustig nummer, gezongen door een man maar volgens mij met band erachter.
De clip was zwart-wit of in ieder geval met veel grijstinten.

En verder....weet ik er eigenlijk niks van!
Het is in ieder geval niet Soldier Side van System of a Down of Hero of War van Rise Against.
Wie dit weet is een baas! :)
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
pi_90985960
Oh ja, had ik kunnen verwachten. Thanks maar dat is hem niet. Dat is het IJslandse nummer dat Hlid vid Hlid heet (nou ja, met enkele IJslandse letters dan). Ik zoek gewoon een Engelstalig nummer!
  Boks-Chick vrijdag 7 januari 2011 @ 17:58:28 #22
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_90986057
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 17:56 schreef PAA-053 het volgende:
Oh ja, had ik kunnen verwachten. Thanks maar dat is hem niet. Dat is het IJslandse nummer dat Hlid vid Hlid heet (nou ja, met enkele IJslandse letters dan). Ik zoek gewoon een Engelstalig nummer!
Tis toch niet....


of

lolwut
pi_90986217
Nee, die ken ik wel :) Thanks iig!
Het was een onbekend nummer, kende de band ook niet. Stom dat je dat dan niet opschrijft he. Ineens kon ik hem op Youtube niet meer vinden...
pi_90986426
Ik zoek een nummer van een naar mijn weten Nederlandse groep/dj die 2/3 jaar geleden een grote hit hebben gehad. Dacht dat het ook een hit in Amerika is geweest. Kan niet meer op de naam komen, maar er staat me iets bij dat het een beetje "rare" naam was...

Ik weet het de beschrijving is niet echt jevanhet :) !
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
pi_90986543
Kraak & Smaak - Squeeze Me?

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')