quote:
honden mogen toch ook niet mee de ikea in?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij de IKEA in Haarlem zag ik dat ze buiten hondenkennels hebben staan![]()
Misschien is dat een idee.
Waarom denk je dat die kennels buiten staan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
honden mogen toch ook niet mee de ikea in?
Daarom staan die kennels ook buiten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:25 schreef PeuRac het volgende:
hoiquote:
daarom staan de kennels er mischienquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
weetje wat nasty is, ik heb een nierbeschadiging waardoor ik echt váák naar het toilet moet, bedankt dusquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wedden dat jij aan deze post gaat denken als hij naar 't toilet moet?
Hier in Utrecht hebben ze ze niet. En dat snap ik ook niet, t dier kan prima even alleen blijven, anders heb je em slecht opgevoedquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die kennels buiten staan?
Al snap ik sowieso niet waarom mensen hun hond overal mee naartoe willen slepen...
Wat wil je nog meer, je hebt een motief om naar 't toilet te gaan en een alibi. Als dat niet leuk wordt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:26 schreef PeuRac het volgende:
weetje wat nasty is, ik heb een nierbeschadiging waardoor ik echt váák naar het toilet moet, bedankt dus..
ach, volgens mij ben je niet de enige hoor, mijn ma/pa en tante die moeten volgens mij ook echt om de 10 minuten. Die kennen dan ook in de veelbezochte winkelcentra's precies waar de wc's zijn en waar ze het goedkoopst zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
weetje wat nasty is, ik heb een nierbeschadiging waardoor ik echt váák naar het toilet moet, bedankt dus
precies, of waarom mensen met hun kat of poes aan het lijntje gaan wandelen, dat is hier 2 straten verderop geloof ik in de modequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier in Utrecht hebben ze ze niet. En dat snap ik ook niet, t dier kan prima even alleen blijven, anders heb je em slecht opgevoed
Mag ook niet vandaar dat ze een kennel hebben buitenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:28 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach, volgens mij ben je niet de enige hoor, mijn ma/pa en tante die moeten volgens mij ook echt om de 10 minuten. Die kennen dan ook in de veelbezochte winkelcentra's precies waar de wc's zijn en waar ze het goedkoopst zijn
Dat doen mn buren. 5 buitenkatten die nooit binnen mogen, zelfs met deze kou niet. 1 binnenkat die alleen aan een touwtje naar buiten magquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:29 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies, of waarom mensen met hun kat of poes aan het lijntje gaan wandelen, dat is hier 2 straten verderop geloof ik in de mode
Karma is a bitchquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ookmaar het is echt kut, gelukkig heb ik het al ruim 10 jaar, dus ik weet al bijna niet meer beter. Overblijfsel van mn tijd dat ik geen angsten kende
Wtfquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doen mn buren. 5 buitenkatten die nooit binnen mogen, zelfs met deze kou niet. 1 binnenkat die alleen aan een touwtje naar buiten mag
what happened?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ookmaar het is echt kut, gelukkig heb ik het al ruim 10 jaar, dus ik weet al bijna niet meer beter. Overblijfsel van mn tijd dat ik geen angsten kende
Is leuk hoor. Vaak zit een van hun katten hier in de schuur. Dan wordt Max wild vliegt ze de schuur in hoor je WROEF dan MIAUWWW en dan zie je een kat de schuur uitrennen en Max er achteraanquote:
hebben wij in t begin ook gedaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:29 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies, of waarom mensen met hun kat of poes aan het lijntje gaan wandelen, dat is hier 2 straten verderop geloof ik in de mode
Achja, ik denk elke keer dat ik ongelofelijk veel geluk heb gehad, zonder extra beugels op mn trappers had ik 100m dieper gelegen ipv op t asfaltquote:
tja, het is ook kut. Dat is mijn mening ook, want ik wordt iedere 10 minuten(bij wijze van spreken) achter gelaten volbeladen met alle spullenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hondenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is leuk hoor. Vaak zit een van hun katten hier in de schuur. Dan wordt Max wild vliegt ze de schuur in hoor je WROEF dan MIAUWWW en dan zie je een kat de schuur uitrennen en Max er achteraan
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achja, ik denk elke keer dat ik ongelofelijk veel geluk heb gehad, zonder extra beugels op mn trappers had ik 100m dieper gelegen ipv op t asvalt
Bij ons juist andersom..quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is leuk hoor. Vaak zit een van hun katten hier in de schuur. Dan wordt Max wild vliegt ze de schuur in hoor je WROEF dan MIAUWWW en dan zie je een kat de schuur uitrennen en Max er achteraan
Dat bovenstaande he, is me een keer gebeurd rond uur of 4 's nachts. Hoop kabaal in de tuin, fietsen die omvielen enz.quote:
aaa...zielige katquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat bovenstaande he, is me een keer gebeurd rond uur of 4 's nachts. Hoop kabaal in de tuin, fietsen die omvielen enz.
Bleek 2 dagen later dat Max die kat wel te grazen had genomen, heel stuk vel op zn heup hing los![]()
En nog niet doorhebben dat deze tuin off limits is he
week gemountainbiked 30km bij Dresden vandaan in de bergen en op de laatste dag alle bagage in de auto's omdat we in Dresden gingen slapen en met de fiets er achteraan, een soort van cooling down zeg maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |