Ik heb een kofferbakquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:17 schreef missbehavin het volgende:
Oh wacht, ik pak dit natuurlijk helemaal verkeerd aan! Het is zo'n kalm en rustig kind. Je zal amper merken dat hij er is, het engeltje!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn oudste zusje is bijna 24, mn jongste is 10 en daar zitten er nog 4 tussen
Wacht ben je dat zelf?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:18 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Oh waw, thanks.
Ik ga badderen en bedderen, morgen weer een vroege.
Je kan 'm ook opsluiten in een Benno, scheelt weer troep in je auto.quote:
31, enigskind en mn zoon is 2,5 jaar ouder dan zn tantequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wacht ff, hoe oud was jij ook alweer?
That's me ja.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wacht ben je dat zelf?
Badder en bedder ze
Naisquote:
Bizarquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
31, enigskind en mn zoon is 2,5 jaar ouder dan zn tante
wat is een Benno?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan 'm ook opsluiten in een Benno, scheelt weer troep in je auto.
Een IKEAkastje natuurlijk.quote:
Mijn ouders maakten 1 kind samen, ik dus.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
BizarIk ben ook maar 10jr jonger dan mijn tante, maar dat komt omdat zij een nakomertje was
ik kom zelden/nooit bij de ikeaquote:
Bij de IKEA in Haarlem zag ik dat ze buiten hondenkennels hebben staanquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij de IKEA in Haarlem zag ik dat ze buiten hondenkennels hebben staan![]()
Misschien is dat een idee.
Met al die dames erbij, zal je waarschijnlijk wel een extra bezoekje aan de toiletten maken.quote:
Ja, dat snapte ik wel, maar blijft apart. Overigens was mn tante verwekt op t sterfbed van mn opaquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ouders maakten 1 kind samen, ik dus.
Spijt van, uit elkaar en doorgefokt met anderen.
Daarom scheel ik zoveel met mn broers en zussen (die allemaal halfbroers en halfzussen zijn dus)
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met al die dames erbij, zal je waarschijnlijk wel een extra bezoekje aan de toiletten maken.
Wedden dat jij aan deze post gaat denken als hij naar 't toilet moet?quote:
ow, dat is zeer apartquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik wel, maar blijft apart. Overigens was mn tante verwekt op t sterfbed van mn opa
Op een zaterdag?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met al die dames erbij, zal je waarschijnlijk wel een extra bezoekje aan de toiletten maken.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wedden dat jij aan deze post gaat denken als hij naar 't toilet moet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |