quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:13 schreef Rifoki het volgende:
[..]Die onderste!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥
Welk artikelnummer hebben ze? Ga ik ze hier wel halen bij de IKEA.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk, ik doe lief en laat 't ventje meegaan, krijg ik 't meteen op m'n bord
Karma's a bitch
Wat een heldquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is niet leuk.
Loop je door de supermarkt hoor je: mama ik moet even iets testen.
*knip*
BH los
Bij de kassa is het helemaal geniaal!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is niet leuk.
Loop je door de supermarkt hoor je: mama ik moet even iets testen.
*knip*
BH los
Nee. Absoluut niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij kent ze beide, is het te vergelijken?
Uniek. Once in a lifetime production. Sorryquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welk artikelnummer hebben ze? Ga ik ze hier wel halen bij de IKEA.
[..]Alweer Schutters?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Bij de chips was het ook druk hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij de kassa is het helemaal geniaal!
Ja zekersquote:
De reproducties van je ouders zijn minder succesvol?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uniek. Once in a lifetime production. Sorry
Ja maar jij bent kids gewendquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Absoluut niet.
Bij Evie heb ik echt vol verbazing zitten kijken. Dat was echt nieuw voor me.
Minipuber is gewoon aan het puberen
Maar wat is er mee?quote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De reproducties van je ouders zijn minder succesvol?
Ja maar tochquote:
Sexy, artistiek, mysterieusquote:
Mijn oudste nichtje is 16 en de jongste ook iets van 10, en dr zitten wel een paar bengels tussenquote:
Mn oudste zusje is bijna 24, mn jongste is 10 en daar zitten er nog 4 tussenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn oudste nichtje is 16 en de jongste ook iets van 10, en dr zitten wel een paar bengels tussen
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:17 schreef missbehavin het volgende:
Oh wacht, ik pak dit natuurlijk helemaal verkeerd aan! Het is zo'n kalm en rustig kind. Je zal amper merken dat hij er is, het engeltje!
Oh waw, thanks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |