quote:
honden mogen toch ook niet mee de ikea in?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij de IKEA in Haarlem zag ik dat ze buiten hondenkennels hebben staan![]()
Misschien is dat een idee.
Waarom denk je dat die kennels buiten staan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
honden mogen toch ook niet mee de ikea in?
Daarom staan die kennels ook buiten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:25 schreef PeuRac het volgende:
hoiquote:
daarom staan de kennels er mischienquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
weetje wat nasty is, ik heb een nierbeschadiging waardoor ik echt váák naar het toilet moet, bedankt dusquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wedden dat jij aan deze post gaat denken als hij naar 't toilet moet?
Hier in Utrecht hebben ze ze niet. En dat snap ik ook niet, t dier kan prima even alleen blijven, anders heb je em slecht opgevoedquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die kennels buiten staan?
Al snap ik sowieso niet waarom mensen hun hond overal mee naartoe willen slepen...
Wat wil je nog meer, je hebt een motief om naar 't toilet te gaan en een alibi. Als dat niet leuk wordt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:26 schreef PeuRac het volgende:
weetje wat nasty is, ik heb een nierbeschadiging waardoor ik echt váák naar het toilet moet, bedankt dus..
ach, volgens mij ben je niet de enige hoor, mijn ma/pa en tante die moeten volgens mij ook echt om de 10 minuten. Die kennen dan ook in de veelbezochte winkelcentra's precies waar de wc's zijn en waar ze het goedkoopst zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
weetje wat nasty is, ik heb een nierbeschadiging waardoor ik echt váák naar het toilet moet, bedankt dus
precies, of waarom mensen met hun kat of poes aan het lijntje gaan wandelen, dat is hier 2 straten verderop geloof ik in de modequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier in Utrecht hebben ze ze niet. En dat snap ik ook niet, t dier kan prima even alleen blijven, anders heb je em slecht opgevoed
Mag ook niet vandaar dat ze een kennel hebben buitenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:28 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach, volgens mij ben je niet de enige hoor, mijn ma/pa en tante die moeten volgens mij ook echt om de 10 minuten. Die kennen dan ook in de veelbezochte winkelcentra's precies waar de wc's zijn en waar ze het goedkoopst zijn
Dat doen mn buren. 5 buitenkatten die nooit binnen mogen, zelfs met deze kou niet. 1 binnenkat die alleen aan een touwtje naar buiten magquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:29 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies, of waarom mensen met hun kat of poes aan het lijntje gaan wandelen, dat is hier 2 straten verderop geloof ik in de mode
Karma is a bitchquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ookmaar het is echt kut, gelukkig heb ik het al ruim 10 jaar, dus ik weet al bijna niet meer beter. Overblijfsel van mn tijd dat ik geen angsten kende
Wtfquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doen mn buren. 5 buitenkatten die nooit binnen mogen, zelfs met deze kou niet. 1 binnenkat die alleen aan een touwtje naar buiten mag
what happened?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ookmaar het is echt kut, gelukkig heb ik het al ruim 10 jaar, dus ik weet al bijna niet meer beter. Overblijfsel van mn tijd dat ik geen angsten kende
Is leuk hoor. Vaak zit een van hun katten hier in de schuur. Dan wordt Max wild vliegt ze de schuur in hoor je WROEF dan MIAUWWW en dan zie je een kat de schuur uitrennen en Max er achteraanquote:
hebben wij in t begin ook gedaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:29 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies, of waarom mensen met hun kat of poes aan het lijntje gaan wandelen, dat is hier 2 straten verderop geloof ik in de mode
Achja, ik denk elke keer dat ik ongelofelijk veel geluk heb gehad, zonder extra beugels op mn trappers had ik 100m dieper gelegen ipv op t asfaltquote:
tja, het is ook kut. Dat is mijn mening ook, want ik wordt iedere 10 minuten(bij wijze van spreken) achter gelaten volbeladen met alle spullenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hondenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is leuk hoor. Vaak zit een van hun katten hier in de schuur. Dan wordt Max wild vliegt ze de schuur in hoor je WROEF dan MIAUWWW en dan zie je een kat de schuur uitrennen en Max er achteraan
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achja, ik denk elke keer dat ik ongelofelijk veel geluk heb gehad, zonder extra beugels op mn trappers had ik 100m dieper gelegen ipv op t asvalt
Bij ons juist andersom..quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is leuk hoor. Vaak zit een van hun katten hier in de schuur. Dan wordt Max wild vliegt ze de schuur in hoor je WROEF dan MIAUWWW en dan zie je een kat de schuur uitrennen en Max er achteraan
Dat bovenstaande he, is me een keer gebeurd rond uur of 4 's nachts. Hoop kabaal in de tuin, fietsen die omvielen enz.quote:
aaa...zielige katquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat bovenstaande he, is me een keer gebeurd rond uur of 4 's nachts. Hoop kabaal in de tuin, fietsen die omvielen enz.
Bleek 2 dagen later dat Max die kat wel te grazen had genomen, heel stuk vel op zn heup hing los![]()
En nog niet doorhebben dat deze tuin off limits is he
week gemountainbiked 30km bij Dresden vandaan in de bergen en op de laatste dag alle bagage in de auto's omdat we in Dresden gingen slapen en met de fiets er achteraan, een soort van cooling down zeg maar.quote:
Wat dat betreft zijn katten niet echt slim inderdaad.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat bovenstaande he, is me een keer gebeurd rond uur of 4 's nachts. Hoop kabaal in de tuin, fietsen die omvielen enz.
Bleek 2 dagen later dat Max die kat wel te grazen had genomen, heel stuk vel op zn heup hing los![]()
En nog niet doorhebben dat deze tuin off limits is he
oe, ik zie het al voor mequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
week gemountainbiked 30km bij Dresden vandaan in de bergen en op de laatste dag alle bagage in de auto's omdat we in Dresden gingen slapen en met de fiets er achteraan, een soort van cooling down zeg maar. Alleen was ik veruit de jongste, moest me bewijzen voor mijn gevoel en ging dus met mn stomme kop hard naar beneden (max snelheid 50km/h) en haalde rustig met 60km/h andere fietsers in. Wat best link is.
Toen kwam er een auto naar boven en die had de binnenbocht, ik haalde net weer iemand in en reed midden op mijn weghelft. De auto omhoog kwam daar ook op omdat die fietsers omhoog ging inhalen (wat niet mag). Daar schrok ik van, zo hard dat ik het allerstomste deed, ik remde en gooide mn stuur om, de vangrail in. Daar vloog ik finaal overheen, maar de trapper bleef achter de railing hangen en ik met mn nieren en nog wat lichaamsdelen achter t stuur. Ik viel door de ruk weer terug op het asfalt (nogsteeds met snelheid). Wat nog een paar brandwonden opleverde. Toen heb ik een week bloed geplast
Ik ben echt een dierenvriend echt waar.quote:
Ik heb heel wat mensen een hartverzakking bezorgdquote:
nee, dat gaat ook iets tever. Anders doe je het zelfde als onze buurman die een kattenhater is en een hondje heeft dat telkens wegloopt, gewoon van dat soort kippengaas rondom de tuin plaatsenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben echt een dierenvriend echt waar.
Maar ik hoop echt dat mijn hond die katten van de buren te grazen neemt nog voor we hier weg zijn.
De buurvrouw die mij gewoon zegt dat ik mijn hond in mijn huis moet muilkorven zodat haar katten mijn huis in kunnen sluipen
Arme jijquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb heel wat mensen een hartverzakking bezorgden ik had er niet zoveel van mee geregen, was helemaal in shock
Ik heb echt nog nooit gemerkt dat kippengaas katten tegenhieldquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:39 schreef cafpow het volgende:
[..]
nee, dat gaat ook iets tever. Anders doe je het zelfde als onze buurman die een kattenhater is en een hondje heeft dat telkens wegloopt, gewoon van dat soort kippengaas rondom de tuin plaatsen
dat kan ik me voorstellen, ik zou in zo'n geval ook een hartverzakking krijgenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb heel wat mensen een hartverzakking bezorgden ik had er niet zoveel van mee geregen, was helemaal in shock
tja, als je daar weggaat, lijkt het me ook wel logischquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit gemerkt dat kippengaas katten tegenhield![]()
En ik ga hier weg dus besteed mn geld liever ergens anders aan
idd, en t is niet de enige keer geweest dat ik op t randje zatquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Arme jij![]()
Maar dat laatste klinkt wel herkenbaar. Ik kan me zelf ook weinig voorstellen hoe het voor anderen was toen ik van 't paard klapte tegen de bakrand aan.
Oh, dat was voor mij wel de eerste en enige keer. Gelukkig. Maar goed, ik ben ook niet zo van de extremenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
idd, en t is niet de enige keer geweest dat ik op t randje zatt past niet meer op mn hand, t is wel de nige keer dat ik er wat aan over heb gehouden
ik durf niet eens dingen te doen waardoor ik op het randje zou kunnen komen te zittenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
idd, en t is niet de enige keer geweest dat ik op t randje zatt past niet meer op mn hand, t is wel de nige keer dat ik er wat aan over heb gehouden
Ik wel maar heb me voorgenomen het pas te doen als mn zoon uit huis isquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:44 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik durf niet eens dingen te doen waardoor ik op het randje zou kunnen komen te zitten
dat is wel redelijk logisch, en ter nieuwsgierigheid hoe oud is je zoon dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wel maar heb me voorgenomen het pas te doen als mn zoon uit huis is
12quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:46 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat is wel redelijk logisch, en ter nieuwsgierigheid hoe oud is je zoon dan?
wow..ik zou soms echt wel zoveel willen durven, maar ik heb als klein kind al een lelijke val met de fiets gemaakt, waardoor ik dus echt voorzichtig benquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:46 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben verslaafd aan adrenalineBij het auto racen hield ik me alleen in omdat ik anders geen budget had na een crash
op mn 10e, kopte ik mn 1e auto wegquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
wow..ik zou soms echt wel zoveel willen durven, maar ik heb als klein kind al een lelijke val met de fiets gemaakt, waardoor ik dus echt voorzichtig ben
Schiet al opquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
dan heb je nog wel een paar jaartjes om je voor te bereiden
Ik voor kikkersquote:
boequote:
en wat valt onder alles?quote:
jeetje, ik niet. Rond mijn 7e heb ik die lelijke val gemaakt en arm+ been gebroken en vol met schaafwonden tot mijn gezicht.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
op mn 10e, kopte ik mn 1e auto weg
ik kan eigenlijk niet zo snel iets bedenken waar ik echt bang voor, waar normale mensen niet bang voor zouden zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |