abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:25:38 #151
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_90908550
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:22 schreef cafpow het volgende:
hallo iedereen
:W
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_90908554
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Bij de IKEA in Haarlem zag ik dat ze buiten hondenkennels hebben staan _O_
Misschien is dat een idee.
honden mogen toch ook niet mee de ikea in?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:26:10 #153
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90908585
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:25 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Waarom denk je dat die kennels buiten staan? :7

Al snap ik sowieso niet waarom mensen hun hond overal mee naartoe willen slepen...
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:26:21 #154
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_90908595
quote:
Daarom staan die kennels ook buiten. :')
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_90908598
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:25 schreef missbehavin het volgende:

[..]

:W
hoi
quote:

[..]

daarom staan de kennels er mischien ;)
pi_90908623
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:24 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Wedden dat jij aan deze post gaat denken als hij naar 't toilet moet? :+
weetje wat nasty is, ik heb een nierbeschadiging waardoor ik echt váák naar het toilet moet, bedankt dus :')
pi_90908673
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Waarom denk je dat die kennels buiten staan? :7

Al snap ik sowieso niet waarom mensen hun hond overal mee naartoe willen slepen...
Hier in Utrecht hebben ze ze niet. En dat snap ik ook niet, t dier kan prima even alleen blijven, anders heb je em slecht opgevoed
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:28:02 #158
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_90908694
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:26 schreef PeuRac het volgende:
weetje wat nasty is, ik heb een nierbeschadiging waardoor ik echt váák naar het toilet moet, bedankt dus :').. :P
Wat wil je nog meer, je hebt een motief om naar 't toilet te gaan en een alibi. Als dat niet leuk wordt.
pi_90908695
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:26 schreef PeuRac het volgende:

[..]

weetje wat nasty is, ik heb een nierbeschadiging waardoor ik echt váák naar het toilet moet, bedankt dus :')
ach, volgens mij ben je niet de enige hoor, mijn ma/pa en tante die moeten volgens mij ook echt om de 10 minuten. Die kennen dan ook in de veelbezochte winkelcentra's precies waar de wc's zijn en waar ze het goedkoopst zijn _O-
pi_90908787
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:27 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Hier in Utrecht hebben ze ze niet. En dat snap ik ook niet, t dier kan prima even alleen blijven, anders heb je em slecht opgevoed
precies, of waarom mensen met hun kat of poes aan het lijntje gaan wandelen, dat is hier 2 straten verderop geloof ik in de mode ;(
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:29:17 #161
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90908797
quote:

[..]

Mag ook niet vandaar dat ze een kennel hebben buiten :D
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_90908836
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:28 schreef cafpow het volgende:

[..]

ach, volgens mij ben je niet de enige hoor, mijn ma/pa en tante die moeten volgens mij ook echt om de 10 minuten. Die kennen dan ook in de veelbezochte winkelcentra's precies waar de wc's zijn en waar ze het goedkoopst zijn _O-
Ik ook :') maar het is echt kut, gelukkig heb ik het al ruim 10 jaar, dus ik weet al bijna niet meer beter. Overblijfsel van mn tijd dat ik geen angsten kende :{
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:29:57 #163
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90908863
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:29 schreef cafpow het volgende:

[..]

precies, of waarom mensen met hun kat of poes aan het lijntje gaan wandelen, dat is hier 2 straten verderop geloof ik in de mode ;(
Dat doen mn buren. 5 buitenkatten die nooit binnen mogen, zelfs met deze kou niet. 1 binnenkat die alleen aan een touwtje naar buiten mag :')
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:30:05 #164
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90908874
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:29 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik ook :') maar het is echt kut, gelukkig heb ik het al ruim 10 jaar, dus ik weet al bijna niet meer beter. Overblijfsel van mn tijd dat ik geen angsten kende :{
Karma is a bitch :*
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:30:36 #165
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90908920
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Dat doen mn buren. 5 buitenkatten die nooit binnen mogen, zelfs met deze kou niet. 1 binnenkat die alleen aan een touwtje naar buiten mag :')
Wtf :')
pi_90908966
quote:

[..]

what happened?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:31:29 #167
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90908993
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wtf :')
Is leuk hoor. Vaak zit een van hun katten hier in de schuur. Dan wordt Max wild vliegt ze de schuur in hoor je WROEF dan MIAUWWW en dan zie je een kat de schuur uitrennen en Max er achteraan O+
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_90909007
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:29 schreef cafpow het volgende:

[..]

hebben wij in t begin ook gedaan :@ maar we waren bang dat hij van 18 hoog ging springen. Was elke keer weer een gevecht _O-
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:

[..]

Karma is a bitch :*
Achja, ik denk elke keer dat ik ongelofelijk veel geluk heb gehad, zonder extra beugels op mn trappers had ik 100m dieper gelegen ipv op t asfalt :X

[ Bericht 0% gewijzigd door PeuRac op 05-01-2011 22:37:22 ]
pi_90909030
quote:

[..]

tja, het is ook kut. Dat is mijn mening ook, want ik wordt iedere 10 minuten(bij wijze van spreken) achter gelaten volbeladen met alle spullen :P

trouwens weet iemand nog leuke (online)winkels waar je leuke sleutelhangers kan vinden voor een man die sleutelhangers verzameld, want ik weet niet meer waar te zoeken.
En een leuk kleinigheidje voor een 45 jarige die dol is op elektronica :)

Ik kan zelf namelijk niks bedenken. En het moet, goedkoop en licht zijn ;)
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:33:21 #170
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90909101
quote:
10s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Is leuk hoor. Vaak zit een van hun katten hier in de schuur. Dan wordt Max wild vliegt ze de schuur in hoor je WROEF dan MIAUWWW en dan zie je een kat de schuur uitrennen en Max er achteraan O+
Honden O+
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:33:42 #171
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90909124
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:31 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Achja, ik denk elke keer dat ik ongelofelijk veel geluk heb gehad, zonder extra beugels op mn trappers had ik 100m dieper gelegen ipv op t asvalt :X
-O-
pi_90909196
quote:
10s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Bij ons juist andersom.. _O-
vroeger bijna 20 jaar geleden hadden wij een kat, en de buurman een hond(een grote zwarte beetje labrador achtige), en die hond kwam altijd in onze tuin poepen. En als onze kat dan buiten liep zag je binnen een paar tellen de kat achter de hond aanrennen _O- ~O>
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:34:46 #173
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90909207
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

Honden O+
Dat bovenstaande he, is me een keer gebeurd rond uur of 4 's nachts. Hoop kabaal in de tuin, fietsen die omvielen enz.
Bleek 2 dagen later dat Max die kat wel te grazen had genomen, heel stuk vel op zn heup hing los :X
En nog niet doorhebben dat deze tuin off limits is he :X
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_90909245
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Dat bovenstaande he, is me een keer gebeurd rond uur of 4 's nachts. Hoop kabaal in de tuin, fietsen die omvielen enz.
Bleek 2 dagen later dat Max die kat wel te grazen had genomen, heel stuk vel op zn heup hing los :X
aaa...zielige kat O+
pi_90909384
quote:
99s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:31 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

what happened?
week gemountainbiked 30km bij Dresden vandaan in de bergen en op de laatste dag alle bagage in de auto's omdat we in Dresden gingen slapen en met de fiets er achteraan, een soort van cooling down zeg maar.
Alleen was ik veruit de jongste, moest me bewijzen voor mijn gevoel en ging dus met mn stomme kop hard naar beneden (max snelheid 50km/h) en haalde rustig met 60km/h andere fietsers in. Wat best link is.

Toen kwam er een auto naar boven en die had de binnenbocht, ik haalde net weer iemand in en reed midden op mijn weghelft. De auto omhoog kwam daar ook op omdat die fietsers omhoog ging inhalen (wat niet mag).
Daar schrok ik van, zo hard dat ik het allerstomste deed, ik remde en gooide mn stuur om, de vangrail in. Daar vloog ik finaal overheen, maar de trapper bleef achter de railing hangen en ik met mn nieren en nog wat lichaamsdelen achter t stuur.
Ik viel door de ruk weer terug op het asfalt (nogsteeds met snelheid). Wat nog een paar brandwonden opleverde. Toen heb ik een week bloed geplast :')
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:37:37 #176
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90909424
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Wat dat betreft zijn katten niet echt slim inderdaad.
pi_90909488
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:37 schreef PeuRac het volgende:

[..]

week gemountainbiked 30km bij Dresden vandaan in de bergen en op de laatste dag alle bagage in de auto's omdat we in Dresden gingen slapen en met de fiets er achteraan, een soort van cooling down zeg maar. Alleen was ik veruit de jongste, moest me bewijzen voor mijn gevoel en ging dus met mn stomme kop hard naar beneden (max snelheid 50km/h) en haalde rustig met 60km/h andere fietsers in. Wat best link is.
Toen kwam er een auto naar boven en die had de binnenbocht, ik haalde net weer iemand in en reed midden op mijn weghelft. De auto omhoog kwam daar ook op omdat die fietsers omhoog ging inhalen (wat niet mag). Daar schrok ik van, zo hard dat ik het allerstomste deed, ik remde en gooide mn stuur om, de vangrail in. Daar vloog ik finaal overheen, maar de trapper bleef achter de railing hangen en ik met mn nieren en nog wat lichaamsdelen achter t stuur. Ik viel door de ruk weer terug op het asfalt (nogsteeds met snelheid). Wat nog een paar brandwonden opleverde. Toen heb ik een week bloed geplast :')
oe, ik zie het al voor me :'(
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:38:42 #178
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90909500
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:35 schreef cafpow het volgende:

[..]

aaa...zielige kat O+
Ik ben echt een dierenvriend echt waar.
Maar ik hoop echt dat mijn hond die katten van de buren te grazen neemt nog voor we hier weg zijn.
De buurvrouw die mij gewoon zegt dat ik mijn hond in mijn huis moet muilkorven zodat haar katten mijn huis in kunnen sluipen :X
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_90909540
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:38 schreef cafpow het volgende:

[..]

oe, ik zie het al voor me :'(
Ik heb heel wat mensen een hartverzakking bezorgd :X en ik had er niet zoveel van mee geregen, was helemaal in shock :D
pi_90909577
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik ben echt een dierenvriend echt waar.
Maar ik hoop echt dat mijn hond die katten van de buren te grazen neemt nog voor we hier weg zijn.
De buurvrouw die mij gewoon zegt dat ik mijn hond in mijn huis moet muilkorven zodat haar katten mijn huis in kunnen sluipen :X
nee, dat gaat ook iets tever. Anders doe je het zelfde als onze buurman die een kattenhater is en een hondje heeft dat telkens wegloopt, gewoon van dat soort kippengaas rondom de tuin plaatsen
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:40:20 #181
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90909614
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:39 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik heb heel wat mensen een hartverzakking bezorgd :X en ik had er niet zoveel van mee geregen, was helemaal in shock :D
Arme jij ;( :*

Maar dat laatste klinkt wel herkenbaar. Ik kan me zelf ook weinig voorstellen hoe het voor anderen was toen ik van 't paard klapte tegen de bakrand aan.
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:40:36 #182
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90909637
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:39 schreef cafpow het volgende:

[..]

nee, dat gaat ook iets tever. Anders doe je het zelfde als onze buurman die een kattenhater is en een hondje heeft dat telkens wegloopt, gewoon van dat soort kippengaas rondom de tuin plaatsen
Ik heb echt nog nooit gemerkt dat kippengaas katten tegenhield :')
En ik ga hier weg dus besteed mn geld liever ergens anders aan :D
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_90909658
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:39 schreef PeuRac het volgende:

[..]

dat kan ik me voorstellen, ik zou in zo'n geval ook een hartverzakking krijgen ;)
pi_90909730
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik heb echt nog nooit gemerkt dat kippengaas katten tegenhield :')
En ik ga hier weg dus besteed mn geld liever ergens anders aan :D
tja, als je daar weggaat, lijkt het me ook wel logisch ;)
pi_90909839
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:40 schreef Samzz het volgende:

[..]

Arme jij ;( :*

Maar dat laatste klinkt wel herkenbaar. Ik kan me zelf ook weinig voorstellen hoe het voor anderen was toen ik van 't paard klapte tegen de bakrand aan.
idd, en t is niet de enige keer geweest dat ik op t randje zat :') t past niet meer op mn hand, t is wel de nige keer dat ik er wat aan over heb gehouden
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:44:55 #186
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90909894
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:43 schreef PeuRac het volgende:

[..]

idd, en t is niet de enige keer geweest dat ik op t randje zat :') t past niet meer op mn hand, t is wel de nige keer dat ik er wat aan over heb gehouden
Oh, dat was voor mij wel de eerste en enige keer. Gelukkig. Maar goed, ik ben ook niet zo van de extremen :)
pi_90909897
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:43 schreef PeuRac het volgende:

[..]

ik durf niet eens dingen te doen waardoor ik op het randje zou kunnen komen te zitten ;)
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:45:38 #188
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90909943
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:44 schreef cafpow het volgende:

[..]

ik durf niet eens dingen te doen waardoor ik op het randje zou kunnen komen te zitten ;)
Ik wel maar heb me voorgenomen het pas te doen als mn zoon uit huis is
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_90909981
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik wel maar heb me voorgenomen het pas te doen als mn zoon uit huis is
dat is wel redelijk logisch, en ter nieuwsgierigheid hoe oud is je zoon dan?
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:46:36 #190
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90909988
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:46 schreef cafpow het volgende:

[..]

dat is wel redelijk logisch, en ter nieuwsgierigheid hoe oud is je zoon dan?
12
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_90910012
Ik ben verslaafd aan adrenaline :@ Bij het auto racen hield ik me alleen in omdat ik anders geen budget had na een crash :X
pi_90910021
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

12
dan heb je nog wel een paar jaartjes om je voor te bereiden ;)
pi_90910066
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:46 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben verslaafd aan adrenaline :@ Bij het auto racen hield ik me alleen in omdat ik anders geen budget had na een crash :X
wow..ik zou soms echt wel zoveel willen durven, maar ik heb als klein kind al een lelijke val met de fiets gemaakt, waardoor ik dus echt voorzichtig ben ;)
pi_90910096
Ik ben ongeveer bang voor alles. :')
pi_90910115
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:47 schreef cafpow het volgende:

[..]

wow..ik zou soms echt wel zoveel willen durven, maar ik heb als klein kind al een lelijke val met de fiets gemaakt, waardoor ik dus echt voorzichtig ben ;)
op mn 10e, kopte ik mn 1e auto weg
overigens ben ik met fietsen wel bang om te vallen :X met mountainbiken niet :')
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:49:23 #196
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90910144
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:47 schreef cafpow het volgende:

[..]

dan heb je nog wel een paar jaartjes om je voor te bereiden ;)
Schiet al op *O*
[b]AirwiN schreef [/b]
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:49:42 #197
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90910158
quote:
14s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:48 schreef Myraela het volgende:
Ik voor kikkers *O*
[b]AirwiN schreef [/b]
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:50:14 #198
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_90910184
quote:
boe
pi_90910195
quote:
en wat valt onder alles?
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:48 schreef PeuRac het volgende:

[..]

op mn 10e, kopte ik mn 1e auto weg
jeetje, ik niet. Rond mijn 7e heb ik die lelijke val gemaakt en arm+ been gebroken en vol met schaafwonden tot mijn gezicht.
En tot daarna heb ik altijd gezegd nooit meer probeer ik stoer te doen op de fiets bergafwaarts ;)
pi_90910245
quote:
14s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik voor kikkers *O*
ik kan eigenlijk niet zo snel iets bedenken waar ik echt bang voor, waar normale mensen niet bang voor zouden zijn ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')