quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:13 schreef Rifoki het volgende:
[..]Die onderste!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥
Welk artikelnummer hebben ze? Ga ik ze hier wel halen bij de IKEA.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk, ik doe lief en laat 't ventje meegaan, krijg ik 't meteen op m'n bord
Karma's a bitch
Wat een heldquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is niet leuk.
Loop je door de supermarkt hoor je: mama ik moet even iets testen.
*knip*
BH los
Bij de kassa is het helemaal geniaal!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is niet leuk.
Loop je door de supermarkt hoor je: mama ik moet even iets testen.
*knip*
BH los
Nee. Absoluut niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij kent ze beide, is het te vergelijken?
Uniek. Once in a lifetime production. Sorryquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welk artikelnummer hebben ze? Ga ik ze hier wel halen bij de IKEA.
[..]Alweer Schutters?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Bij de chips was het ook druk hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij de kassa is het helemaal geniaal!
Ja zekersquote:
De reproducties van je ouders zijn minder succesvol?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uniek. Once in a lifetime production. Sorry
Ja maar jij bent kids gewendquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Absoluut niet.
Bij Evie heb ik echt vol verbazing zitten kijken. Dat was echt nieuw voor me.
Minipuber is gewoon aan het puberen
Maar wat is er mee?quote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De reproducties van je ouders zijn minder succesvol?
Ja maar tochquote:
Sexy, artistiek, mysterieusquote:
Mijn oudste nichtje is 16 en de jongste ook iets van 10, en dr zitten wel een paar bengels tussenquote:
Mn oudste zusje is bijna 24, mn jongste is 10 en daar zitten er nog 4 tussenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn oudste nichtje is 16 en de jongste ook iets van 10, en dr zitten wel een paar bengels tussen
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:17 schreef missbehavin het volgende:
Oh wacht, ik pak dit natuurlijk helemaal verkeerd aan! Het is zo'n kalm en rustig kind. Je zal amper merken dat hij er is, het engeltje!
Oh waw, thanks.quote:
Ik heb een kofferbakquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:17 schreef missbehavin het volgende:
Oh wacht, ik pak dit natuurlijk helemaal verkeerd aan! Het is zo'n kalm en rustig kind. Je zal amper merken dat hij er is, het engeltje!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn oudste zusje is bijna 24, mn jongste is 10 en daar zitten er nog 4 tussen
Wacht ben je dat zelf?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:18 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Oh waw, thanks.
Ik ga badderen en bedderen, morgen weer een vroege.
Je kan 'm ook opsluiten in een Benno, scheelt weer troep in je auto.quote:
31, enigskind en mn zoon is 2,5 jaar ouder dan zn tantequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wacht ff, hoe oud was jij ook alweer?
That's me ja.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wacht ben je dat zelf?
Badder en bedder ze
Naisquote:
Bizarquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
31, enigskind en mn zoon is 2,5 jaar ouder dan zn tante
wat is een Benno?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan 'm ook opsluiten in een Benno, scheelt weer troep in je auto.
Een IKEAkastje natuurlijk.quote:
Mijn ouders maakten 1 kind samen, ik dus.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
BizarIk ben ook maar 10jr jonger dan mijn tante, maar dat komt omdat zij een nakomertje was
ik kom zelden/nooit bij de ikeaquote:
Bij de IKEA in Haarlem zag ik dat ze buiten hondenkennels hebben staanquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij de IKEA in Haarlem zag ik dat ze buiten hondenkennels hebben staan![]()
Misschien is dat een idee.
Met al die dames erbij, zal je waarschijnlijk wel een extra bezoekje aan de toiletten maken.quote:
Ja, dat snapte ik wel, maar blijft apart. Overigens was mn tante verwekt op t sterfbed van mn opaquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ouders maakten 1 kind samen, ik dus.
Spijt van, uit elkaar en doorgefokt met anderen.
Daarom scheel ik zoveel met mn broers en zussen (die allemaal halfbroers en halfzussen zijn dus)
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met al die dames erbij, zal je waarschijnlijk wel een extra bezoekje aan de toiletten maken.
Wedden dat jij aan deze post gaat denken als hij naar 't toilet moet?quote:
ow, dat is zeer apartquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik wel, maar blijft apart. Overigens was mn tante verwekt op t sterfbed van mn opa
Op een zaterdag?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met al die dames erbij, zal je waarschijnlijk wel een extra bezoekje aan de toiletten maken.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wedden dat jij aan deze post gaat denken als hij naar 't toilet moet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |