Praat jij nog even op hem in danquote:
Die ene verrassing kan er dan ook nog wel bij.quote:
D'r kunnen ergere dingen gebeuren.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja precies. Zal je net zien, is mijn kledder vast helemaal dol op sammz, is ie niet bij d'r weg te slaan
Dat maakt het alleen maar leukerquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja precies. Zal je net zien, is mijn kledder vast helemaal dol op sammz, is ie niet bij d'r weg te slaan
Ik ben nu al benieuwd of 'ie haar borsten recht gaat hangen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:06 schreef missbehavin het volgende:
Voor ons wel jaquote:
Bluf, bluf, bluf.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die ene verrassing kan er dan ook nog wel bij.
Mn roos moet groter!quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben nu al benieuwd of 'ie haar borsten recht gaat hangen.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja net als katten die gaan ook altijd bij die persoon zitten die een hekel aan katten heeftquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan gaat PeuRac hem aanmoedigen met: oh, durf je zeker niet hè? Chicken, chicken, dat je dat niet durft etc.quote:
Pas maar op dat ik 'm geen 'tante San' laat zeggenquote:
You nasty...nasty...quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik 'm geen 'tante San' laat zeggen
Wie is Max?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn roos moet groter!
En een pootafdruk van Max en iets wat mn newfound freedom weergeeft
Mijn zoon zou wel dr bh losmakenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wij zijn er niet bij.quote:
Ik gun jou alle liefdequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Wat is dat voor zoon wat jij opvoedtquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon zou wel dr bh losmaken![]()
Met 1 hand.
Mn hondquote:
Ssstquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan gaat PeuRac hem aanmoedigen met: oh, durf je zeker niet hè? Chicken, chicken, dat je dat niet durft etc.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik gun jou alle liefdeJe kunt 'm wat suiker geven in de auto onderweg naar samzzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Jong geleerdquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon zou wel dr bh losmaken![]()
Met 1 hand.
Heeft ie geleerd op de FOK! BBQ die ik afgelopen zomer gaf.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is dat voor zoon wat jij opvoedt
reageerd hij net zoals Evie dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je kunt 'm wat suiker geven in de auto onderweg naar samzz
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik gun jou alle liefdeIk denk, ik doe lief en laat 't ventje meegaan, krijg ik 't meteen op m'n bordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Karma's a bitch
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Wat een held!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft ie geleerd op de FOK! BBQ die ik afgelopen zomer gaf.
Van Ezechielk![]()
En mn zoon ging het oefenen op mij, in de supermarkt
GOD NEE!quote:
Geen idee, maar hij wordt er wel druk(ker) vanquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van Ezechielk![]()
Hola stille bewonderaar!quote:
Ik vind de IKEA leuk, maar wel in m'n eigen tempo, dus ik denk niet dat ik erg gezellig zou zijn als ik erbij was. Laat diequote:
Evie ook.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij wordt er wel druk(ker) van
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van Ezechielk![]()
quote:
Ja lach maar!quote:
Ach, ik en m'n tieten zijn er tenminstequote:
Ik vind de IKEA sowieso niet leuk. Scheelt ook weer.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:12 schreef JoeBravo het volgende:
Ik vind de IKEA leuk, maar wel in m'n eigen tempo, dus ik denk niet dat ik erg gezellig zou zijn als ik erbij was. Laat dievoor mij maar weg dus.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
While writing the story of your life, don't let anyone else hold the pen.
jij kent ze beide, is het te vergelijken?quote:
Is niet leuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |