Lucifers bestellen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Voor mensen die een bestelling willen plaatsen bij ze:
info@chemiepack.nl
Over de levertijd kan ik niks zeggen.²
quote:Geplaatst op : 2011-01-05 21:47:41
heb net mijn broer gesproken die ter plaatse is met het korps klundert en ze zijn terug bij af want er is nog een loods met opslag in brand gegaan.
ze gaan straks proberen met de alle ctrs en shell chemie om er een schuimdeken overheen te spuiten maar of dat gaat lukken???????
Neuh, heb ik een aandenken. Is veel waard over 50 jaar.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Krijg je ze wel gebruikt, dat bezwaarlijk?
Hmm..quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:52 schreef Crazy-M het volgende:
Op brandweerspotters.nl 5 min geleden:
[..]
Ik ben best geïnteresseerd in hun IT infrastructuur. Website draait nl. nog lekker door. Werken waarschijnlijk met P2P.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef dakraam het volgende:
Ik wil trouwens wel iemand van Chemie-pack horen. ff kijken wat zij erover te zeggen hebben
Nee, we moeten informatie verzamelen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ben geen spelcheckerIk kan nauwelijks spellen
Nee hoor, gewoon de webserver offsite. Geen probleem.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben best geïnteresseerd in hun IT infrastructuur. Website draait nl. nog lekker door. Werken waarschijnlijk met P2P.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |