die gasten van de pdc komen hun nest niet meer uit voor een ton..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:07 schreef de_boswachter het volgende:
Adams die lacht zich kapot.
Wint elk jaar met 2 uurtjes p.d. oefenen een ton op de Lakeside.
Laatste sets van gisteren waren best goed, maar het niveau is niet om aan te zien af en toe. 90 met 3 pijlen is zo ongeveer de max, dat gooien ze bij de PDC toch allemaal?!
Vanavond Dekker, ook zoiets. Lijkt me aardige gast, niet stereotype getatoeerde volgevreten zuipende darter. Echter dat hij in de QF staat is toch een lachertje. Thompson is ook niet veel, wat dus zou betekenen dat er minstens 1 'amateur' in de HF zit.!!!!
Valt wel mee hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:51 schreef nightfall het volgende:
[..]
die gasten van de pdc komen hun nest niet meer uit voor een ton..
Dat valt wel mee denk ik. Degenen die van de BDO naar de PDC overstappen vinden over het algemeen vrij snel hun plaats en die gooiden bij de BDO echt niet alles aan gort. Natuurlijk wordt de BDO kwalitatief steeds meer uitgehold, maar de betere spelers die nog over zijn zouden ook in een PDC-veld niet misstaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:24 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Als je bij de PDC er snel uit ligt zou je blij zijn met wat knaken hoor, dat is ook geen gegarandeerde vetpot.
Zouden we een keer iemand over zien stappen? Gasten die bij de PDC gemiddeld meedraaien zouden 90% van die BDO-gasten stront voor de ogen gooien. Ik kan me voorstellen dat je het wel doet voor een paar keer -tig duizend euro per jaar, als je bij de PDC de hele tijd net-niet bent.
De grote namen pakken vooral hun geld door demo's. Daarom dat zij veelal ook lager op de rankings staan en je de Ten Berge's die het hele circuit aflopen hoger ziet staan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:42 schreef -J-D- het volgende:
Sponsorinkomsten zijn wel een stuk lager bij BDO.
Kennelijk is het goed als er elke week wel twee toernooien zijn (Players Championship), bij de BDO werken ze een standaard kalender af... Open Finland, Open Duitsland, enzovoorts. Ook heeft de PDC veel meer grote TV toernooien en dus ook veel meer prijzengeld te verdelen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ik. Degenen die van de BDO naar de PDC overstappen vinden over het algemeen vrij snel hun plaats en die gooiden bij de BDO echt niet alles aan gort. Natuurlijk wordt de BDO kwalitatief steeds meer uitgehold, maar de betere spelers die nog over zijn zouden ook in een PDC-veld niet misstaan.
Dennis Priestley - Dennis Ovens of iets in die richtingquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:32 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is eigenlijk de langste dartwedstrijd? De finale van grand slam of darts?
Ik bedoel first to 11 sets oid. dus was de langste zou kunnen wordenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:56 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
[..]
Dennis Priestley - Dennis Ovens of iets in die richting
68-66 in legs.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou wel eens een marathon willen zien, een onmenselijk lange partij.
Wat zullen ze afvallen!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou wel eens een marathon willen zien, een onmenselijk lange partij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |