het lijkt er wel opquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:14 schreef franklop het volgende:
ik jinx hem wel door eurosport aan te zetten
Nee.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:45 schreef de_boswachter het volgende:
Die Dekker heeft morgen toch geen schijn van kans he?
Hij is toch student ofzo? Amateurdarter dus!?
Ik typ het nog maar eens: Jan Dekker, de Jelle Klaasen van 2011.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:45 schreef de_boswachter het volgende:
Die Dekker heeft morgen toch geen schijn van kans he?
Hij is toch student ofzo? Amateurdarter dus!?
Hij pakt ietsje meer want hij is al zeker van de eerste ronde op de Lakeside World Darts Championship van 2012.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:36 schreef Temlin het volgende:
Adams - Winstanley voor de finale.
Dekker pakt trouwens 11.000 wanneer hij verliest in de halve finale. Bij het PDC zou je dat bijna al hebben als je in de 2e ronde verliest
Hij liet net een kans liggen om een 2-0 voorsprong te pakken.quote:
Toch nog 2-0.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij liet net een kans liggen om een 2-0 voorsprong te pakken.
Als het maar spannend isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dit is toch geen halve finale niveau
Das gewoon een nette manier om te zeggen dat ze allebei kut spelenquote:
idd, volgens mij heeft die phillips nog geen 180er gegooid, dit hele toernooi.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dit is toch geen halve finale niveau
Ik heb liever dat ze allebei kut spelen maar het wel spannend is, dan dat 1 goed speelt en de ander crap en de match dan al meteen over is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Das gewoon een nette manier om te zeggen dat ze allebei kut spelen
Spanning vergoedt veel, dat klopt, maar de scores mogen wel ietsjes beter hoor ...
Ik heb veel liever dat ze beide 95 of hoger gooien en het spannend is. Dan dat ze 84 gooien zoals het nu isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:09 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze allebei kut spelen maar het wel spannend is, dan dat 1 goed speelt en de ander crap en de match dan al meteen over is.
Hashimoto gooide zelfs nog 87 gemiddeld.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:11 schreef Felagund het volgende:
Die gemiddeldes zijn niet heel erg denderend, volgens mij ligt het gemiddelde over alle eerste ronde partijen bij de PDC nog hoger.
Is al jaren zo toch?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik snap wel dat die Adams elk jaar qua prestaties het goed doet. Dat toernooi is qua niveau en alles blijven hangen in de nineties, en Adams is dat zo te zien ook.
Meine gute
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bobby George leeft ook nog. Scheelt niet veel meer zo te zien ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |