Ik vond de reactie van z'n opa zo tof. 'Jongen, je bent niet de eerste die zo is en ook zeker niet de laatste, dus ik heb er geen moeite mee.' Terwijl ik vreesde dat juist de ouderen in zo'n behoudende samenleving extra conservatief zouden zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Zijn ouders en broer accepteren nou wel, de moeder misschien nog niet helelemaal.
En de volgende staat ook al online:quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:43 schreef Staal het volgende:
Gemist.
Weet iemand of het al online te kijken is?
Edit: Eerst zoeken en dan vragen.
Voor users die het nog willen zien: http://www.uitzendinggemi(...)7e5a9bbe768fa8a99c19
Dank je wel! De link die ik hierboven postte had ik zelf vorige week al gezien zag ik net bij opstarten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
En de volgende staat ook al online:
http://uitdekast.kro.nl/
Okay. Ik zou het als een grote faal zien. Want blijkbaar kan je kind dan niet goed met je praten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 02:37 schreef bascross het volgende:
Als mijn (toekomstige) kinderen het niet zonder steun van de camera zouden kunnen vertellen, dan zou ik daar geen enkel probleem mee hebben. Als dat voor hun de manier zou zijn om het wel te kunnen vertellen, prima.
Serieus?quote:Op donderdag 20 januari 2011 03:35 schreef Staal het volgende:
[..]
Okay. Ik zou het als een grote faal zien. Want blijkbaar kan je kind dan niet goed met je praten.
Ik vond de reactie van zijn broer wel heel erg cool. Het leek alsof hij er eigenlijk helemaal geen moeite mee had. Dus die macho cultuur valt dan ook wel weer mee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:00 schreef JooB65 het volgende:
Tjee gisteren een stukje meegekregen van de aflevering met Robert (?) Die reactie van die moeder, alhoewel niet helemaal onverwacht was wel heftig. Maar mijn eerste reactie was (misschien wel wat vooringenomen) 'wat verwacht je nou ook, jongen?' In die antilliaanse macho-cultuur? 'Jongens ik wil jullie wat vertellen' Nou, iedereen gaat er eens lekker voor zitten. Krijgen ze dit voor hun kiezen. En dan van: 'pa ga even met ma praten' en die blik van die vader! 'nou.....moet dat??'
Die blik hield die pa de rest van het programma.:')quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:00 schreef JooB65 het volgende:
En dan van: 'pa ga even met ma praten' en die blik van die vader! 'nou.....moet dat??'
Bedoel je met taboe dat kinderen het niet durven zeggen? Want dat heeft de meerderheid denk ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:50 schreef Arcee het volgende:
Wel mooi dat de moeders tot nu toe volgens mij allemaal direct zeggen: "Dat wist ik al lang".
En bizar dat het blijkbaar nog een taboe is om het te vertellen. Nou ja, dat zal geen meerderheid zijn, neem ik aan. Het programma volgt de uitzonderingen, mag je hopen.
Het gaat natuurlijk om de persoon zelf, niet om Arie. Hij is er als het nodig is, voor de rest moeten de mensen het toch echt zelf doen. Ik vind het wel prima, die mediageile presentatoren die hun kop bij elk dramatisch shot op de achtergrond willen hebben en "quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:22 schreef Arcee het volgende:
Best een aardig programma, trouwens.Ik vind Arie wel opvallend terughoudend. Ik vraag me of het niet wat te terughoudend is en dat z'n rol haast nihil is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |