Dory is zo gaaf geworden😍quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:44 schreef Lijnloos het volgende:
Lekker aso-kick, want updates![]()
Dory is af, althans de top... ik moet nog even bedenken of ik er een (mini-) quilt van maak of dat ik het ga gebruiken om iets anders (bijvoorbeeld een tas of zo) van te maken. Dus tot nader orde ligt ze op de kast...
[ afbeelding ]
Niet supermooi want nog klein foutje op het einde maar ach... komt wel goed bij het in elkaar zetten van het totaal.
Dus toen Dory af was mocht ik door met het volgende projectje en die is ook al bijna klaar (de top wederom, maar deze wordt wel een quilt)...
[ afbeelding ]
nanananananananana BATMAN!
Deze ga ik wel vaker maken want echt leuk om te doen! Ik wil hem nog een keer maar dan in het klein doen... heb nu een andere manier van vlak-verdeling bedacht en dat wil ik graag uitproberen met dit patroon. En dan daarbij denk ik nog een joker voor ernaast.
Ik denk wie weet. Verschijnen hier weer foto's van mooie quilts☺. Ik werk zelf aan sampler quilt (zonder naaimachine) en aan hexagonnetjes. Dus iets traditioneler. Het leukst is de stof uitkiezen😀quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:56 schreef Lijnloos het volgende:
Haha, thanks! Ook voor de enorme kick omhoog voor dit topic.
Dat is erg leuk als je weer wat mooie dingen laat zien. Want je maakt hele andere dingen dan ik. Erg leuk om te zien. Ik heb weinig tijd, dus bij mij gaat traag en blok per blok.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:12 schreef Lijnloos het volgende:
Hexagonnetjes wil ik ook weer wat mee doen. Heb met een swap (op instagram) 2 hele leuke mini-charmpacks gekregen en die zijn wel ideaal voor hexagonnen. Maar wil eigenlijk wel een hexa-swap mee doen, lijkt me leuk... alleen zijn ze natuurlijk allemaal allang begonnen/bezig.
Ik kan binnenkort wel weer es wat gemaakte werken hier posten.
Ja leuk vind ik dit! Als ik zon foto zie wil ik dat ook meteen gaan doen... Maar gelukkig heb ik al 100 wips of zoquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:02 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
[ afbeelding ]
Even mijn hexagonnetjes showen. Het is veel meer werk dan ik dacht.. maar zo leuk om te doen.
'Sew' rijmt op 'know'.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:10 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
Ik vind dat van die onmogelijke woorden om uit te spreken. Neg zoiets als sewing.
Maar ja het went..😀
Ok... weer wat geleerd... ik deed altijd sow in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, luister maar eens.
http://dictionary.cambridge.org/pronunciation/english/sew
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |