quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:20 schreef Class het volgende:
Er schijnen nu mensen in rotterdam al bloed te hoesten!
[url]bron[/url]
Kssst, doe even normaal.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:20 schreef Class het volgende:
[url]bron[/url]
En op de sattelietfoto.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:19 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Inderdaad. Nederland weer op de kaart
Goeie bron!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:20 schreef Class het volgende:
[url]bron[/url]
Ok.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
De mannelijkheid van Willem Alexander wordt momenteel écht alleen nog maar bevestigd door het feit dat hij kinderen heeft. Voor de rest laat hij het op werkelijk alle fronten, wederom, afzien.
Ik post hier al een aantal jaren.²
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:20 schreef Class het volgende:
[url]bron[/url]
wajo dat is wel vetquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Om nog even in de stemming te komen:
Pepcon explosie (vast al gepost)
Vanaf 0:45 de grootste explosie, let vooral op de schokgolf en het geluid wat pas veel later als een straaljager komt overvliegen.
Dat is van de luchtkwaliteit die Rotterdam zelf al heeft.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:20 schreef Class het volgende:
[url]bron[/url]
Wat heeft Piwi ermee te maken?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
De mannelijkheid van Willem Alexander wordt momenteel écht alleen nog maar bevestigd door het feit dat hij kinderen heeft. Voor de rest laat hij het op werkelijk alle fronten, wederom, afzien.
Hij staat te blussen, hoe mannelijker wil je het hebben?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |