abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90902462
Om de periode van nu tot de release van de iPad2 te overbruggen, zoek ik een iPad 16GB wifi.

Aangezien hij aanzienlijk in prijs zal dalen als de iPad 2 eenmaal uit is (prognose, eind Q1 2011) en ik 80% van de nieuwprijs iets teveel van het goede vind voor een 2ehands product, is mijn Maximale prijs: ¤350,-
Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.
  woensdag 5 januari 2011 @ 21:18:14 #2
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_90904023
Nvm.
graag verwijderen
pi_90906603
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 20:52 schreef Kinz het volgende:
Om de periode van nu tot de release van de iPad2 te overbruggen, zoek ik een iPad 16GB wifi.

Aangezien hij aanzienlijk in prijs zal dalen als de iPad 2 eenmaal uit is (prognose, eind Q1 2011) en ik 80% van de nieuwprijs iets teveel van het goede vind voor een 2ehands product, is mijn Maximale prijs: ¤350,-
Tja zo denk ik er ook over, toch is de vraag nog zo hoog dat veel niet al te snuggere Nederlanders er nog steeds 450 euro voor betalen 2e hands. Ik heb zoiets, voor die halve grijpstuiver meer heb je al een nieuwe uit de winkel. Kortom door domme sukkels is jou maximale prijs helaas nog niet bereikbaar, maar ik ben het wel roerend met je eens.
pi_90914618
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 21:56 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Tja zo denk ik er ook over, toch is de vraag nog zo hoog dat veel niet al te snuggere Nederlanders er nog steeds 450 euro voor betalen 2e hands. Ik heb zoiets, voor die halve grijpstuiver meer heb je al een nieuwe uit de winkel. Kortom door domme sukkels is jou maximale prijs helaas nog niet bereikbaar, maar ik ben het wel roerend met je eens.
Op marktplaats beginnen ze nu langzaam te zakken tot "wat had je zelf in gedachten dan?". Als ik ze bestook met het 80% argument. Dus er zit langzaam schot in de zaak :-)

Ik wacht verder af trouwens :-)
Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.
pi_90957805
Mag dicht, nieuwe ipad op de kop kunnen tikken :-)
pi_90960558
Dicht :Y

Volgende keer een TR of melding in V&A FB :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')