Maar heeft de rook Amsterdam al bereikt dan ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:50 schreef godigita het volgende:
[..]
In Amsterdam en het regent hier nu
Die troep zal toch ergens naar beneden komen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:48 schreef Green1 het volgende:
Geluk
Het lijkt er verder op dat Nederland erg veel geluk heeft; door de atmosferische omstandigheden is de rook erg hoog opgestegen.
Of Frankrijk ofzo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:51 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Die troep zal toch ergens naar beneden komen.
Duitsland, met een beetje geluk.
Wel meer, in ieder geval 3 bedrijven.quote:
Geen idee. Het kwam er wel aan geloof ik, in gematigde concentraties.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:51 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Maar heeft de rook Amsterdam al bereikt dan ?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:52 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/a/(...)0c-b516-cfbab18902aa
Op de grond worden geen schadelijke stoffen gemeten. Dat betekent niet dat ze niet hoog in de lucht hangen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:51 schreef byah het volgende:
Ik vind het echt bizar dat er nog steeds wordt geroepen dat er nergens schadelijke stoffen worden gemeten.
Ik heb nog steeds alleen zo'n testbeeld met een piepquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik denk dezelfde als de live-fik... Alleen moet je die ff F5'en
Dat is niet waar, er worden schadelijke stoffen gemeten, maar nog niet in dusdanige concentraties dat het minimum voor een 'gevaar voor de volksgezondheid' wordt overschreven.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:51 schreef byah het volgende:
Ik vind het echt bizar dat er nog steeds wordt geroepen dat er nergens schadelijke stoffen worden gemeten.
ja wij allemaalquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds alleen zo'n testbeeld met een piep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |