quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:52 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/a/(...)0c-b516-cfbab18902aa
Op de grond worden geen schadelijke stoffen gemeten. Dat betekent niet dat ze niet hoog in de lucht hangen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:51 schreef byah het volgende:
Ik vind het echt bizar dat er nog steeds wordt geroepen dat er nergens schadelijke stoffen worden gemeten.
Ik heb nog steeds alleen zo'n testbeeld met een piepquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik denk dezelfde als de live-fik... Alleen moet je die ff F5'en
Dat is niet waar, er worden schadelijke stoffen gemeten, maar nog niet in dusdanige concentraties dat het minimum voor een 'gevaar voor de volksgezondheid' wordt overschreven.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:51 schreef byah het volgende:
Ik vind het echt bizar dat er nog steeds wordt geroepen dat er nergens schadelijke stoffen worden gemeten.
ja wij allemaalquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds alleen zo'n testbeeld met een piep
Echt niet, komt het eerst heel Nederland over. Inclusief grote kans dat het op mijn dak terecht komt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:52 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
Duitsland is tenminste nog de goeie kant op...
Daarnaast heeft ie het kapje ook onderstebovenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:44 schreef Mellow_ het volgende:
[..]
Hij werkt sowieso niet zo best als je hem om je nek hangt.
Super HD testbeeldquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:54 schreef DemonRage het volgende:
[..]
1528 kbit/s voor statisch beeld met een kutpiep.
020...quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Echt niet, komt het eerst heel Nederland over. Inclusief grote kans dat het op mijn dak terecht komt.
Laat het lekker op 020 landen... & niet op het beschaafde deel van het land.
Mnee. Er werd zelfs expliciet gezegd dat er op de grond EN in de lucht *geen enkele concentratie van* schadelijke stoffen is aangetroffen. Maar inderdaad, zoals je zegt: "wees verstandig, houd de ramen dicht en ga niet naar buiten". De reden waarom dát dan weer zou zijn, is mij ontgaan...quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:53 schreef Unit_731 het volgende:
[..]
Dat is niet waar, er worden schadelijke stoffen gemeten, maar nog niet in dusdanige concentraties dat het minimum voor een 'gevaar voor de volksgezondheid' wordt overschreven.
Maar het wordt wel aangeraden om binnen te blijven en ramen en deuren te sluiten.
You do the math.
Antoin kan niet ontploffen. Hij's > Chuckquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:55 schreef summer2bird het volgende:
Het is allemaal ontploft, vandaar dat testbeeld
Ja, als je die piep er bij wegdenkt is dat testbeeld nog best spannend?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:52 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Niet letten op de piep
http://www.rtl.nl/xl/#/a/(...)0c-b516-cfbab18902aa
Misschien was het Maartenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Antoin kan niet ontploffen. Hij's > Chuck
Er werd gevraagd om de rtl-stream, die geef ik..quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:55 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ja, als je die piep er bij wegdenkt is dat testbeeld nog best spannend?
Je kan ook het geluid uitzettenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:55 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ja, als je die piep er bij wegdenkt is dat testbeeld nog best spannend?
Even proberen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
FF F5, zou je het testbeeld moeten ontvangen
quote:AntoinRTLNieuws
Sloten in de omgeving stromen vol met smerig spul, straks om 21:21 uur de beelden op RTL4. #Moerdijk
Bullshit, zelfs in schone berglucht zitten nog meetbare concentraties schadelijke stoffen zoals zware metalen etc. Iedereen die de rookwolken gezien heeft snapt dat daar geen frisse zuurstof en vitamines in zit.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:54 schreef morTaalRidder het volgende:
[..]
Mnee. Er werd zelfs expliciet gezegd dat er op de grond EN in de lucht *geen enkele concentratie van* schadelijke stoffen is aangetroffen. Maar inderdaad, zoals je zegt: "wees verstandig, houd de ramen dicht en ga niet naar buiten". De reden waarom dát dan weer zou zijn, is mij ontgaan...
Wartsila (links van de chemi-fabriek) is zowat helemaal uitgebrand.quote:
F5, blijven F5'enquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:58 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar zwart beeld.
http://www.rtl.nl/sport/r(...)mans_livestream.html of http://rtlztv.rtl.nl/rtlzbroadquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:58 schreef summer2bird het volgende:
Is er ook een ander linkje ervoor?
Maar die zijn allemaal niet in de rook terecht gekomen hoor!!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:59 schreef Raven_ het volgende:
Burgemeester Moerdijk heeft verklaart een lijst van 50 pagina's te hebben waarop gevaarlijke stoffen staan die op het terrein lagen opgeslagen.
Vertel mij wat, ik papegaai alleen die knurft van de persconferentie na.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:57 schreef Unit_731 het volgende:
[..]
Bullshit, zelfs in schone berglucht zitten nog meetbare concentraties schadelijke stoffen zoals zware metalen etc. Iedereen die de rookwolken gezien heeft snapt dat daar geen frisse zuurstof en vitamines in zit.
dat is ook nog maar 5 dagen zo...quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:00 schreef horned_reaper het volgende:
Belachelijk......het is 2011..... en geen kip die het kan zien
Ze kunnen mensen naar de maan sturen, maar een livestream een paar km verderop is te lastigquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:00 schreef horned_reaper het volgende:
Belachelijk......het is 2011..... en geen kip die het kan zien
Oeh spannend.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:59 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Was op Rijnmond ook gemeld. Ze kleuren paars/rood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |