quote:Dit nummer van de rijksoverheid is op dit moment niet geopend. De verbinding wordt automatisch verbroken
Naar buiten lopenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:44 schreef SevD het volgende:
Shit, ik heb een beetje hoofdpijn, wat nu
Kijk nou maar.....quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:43 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dat is toch geen echte klokhuis aflevering
Hij is de enige op straat.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:44 schreef RacerDKB het volgende:
Fuck Nederland 1, beetje iemand interviewen die zichzelf denkt te redden met een sjaal
Ga geen opvulmateriaal zoeken, gewoon live uitzending van de brand.
quote:Kijkers naar de brand in Moerdijk veroorzaken woensdagmiddag op de A16 een lange file. Omstreeks vijf uur stond het verkeer richting zuiden voor de Moerdijkbrug over 8 kilometer stil. Dat heeft de ANWB gemeld.
Paracetamol? Kan het niet zijn dat je je een beetje druk maakt?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:44 schreef SevD het volgende:
Shit, ik heb een beetje hoofdpijn, wat nu
Die vent was briljantquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:44 schreef RacerDKB het volgende:
Fuck Nederland 1, beetje iemand interviewen die zichzelf denkt te redden met een sjaal
Ga geen opvulmateriaal zoeken, gewoon live uitzending van de brand.
Het is zo enorm tenenkrommendquote:
Jeugdjournaalquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:45 schreef Beaudelaire het volgende:
Wat krijgen we nu ineens op Journaal24?
Ik zie het, knalt net naar de live-uitzending van Jeugdjournaal... & meteen daarna faalt het.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:45 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja jornaal24 is herhaling, net precies dezelfde faal met in de verkeerde camera + lachen.
Dat ze optiefen met dat jeugdjournaal.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:45 schreef Beaudelaire het volgende:
Wat krijgen we nu ineens op Journaal24?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |