quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
ja, dan dat allemaal dankzij die brabo's met hun rare hobbies
Geen dankquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
Echt hequote:Op woensdag 5 januari 2011 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
Dat wordt echt wel afgeblazen als het nodig isquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:31 schreef charmed_angel het volgende:
In de sportschool hielde ze ook alles in de gaten, ouders zijn een kwartier eerder weggegaan naar huis... gewoon voor de zekerheid
Broertje zit geloof ik nog steeds bij Sparta-Feyenoord. Geen idee hoelaat het begint?
ja maar me mams natuurlijk helemaal bezorgdquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat wordt echt wel afgeblazen als het nodig is
Hier ook, alhoewel ik wel te dicht bij Brabant woon blijkt nu :pquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Kom maar bij mij wonen Siep, in Delfzijl ben je veilig!
Ik heb een kip gehadquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:34 schreef Kally het volgende:
En ik moet vandaag echt die kutkip een keer krijgen ben het nu zat
Die witte kip van de wheat, op 1 account wel maar de andere nog nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een kip gehad
Maar straks moet ik er zeker nog 1 hebben
ik op alleen die level 38 accountquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Die witte kip van de wheat, op 1 account wel maar de andere nog niet
wind andere kant op, rook waait niet tegen de wind inquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:37 schreef charmed_angel het volgende:
wat ik me afvraag he
Die verslaggever staat gewoon happy buitenTerwijl iedereen binnen moet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |