Wat is er zondagquote:
PM dan evenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:48 schreef MPG het volgende:
[..]!
Tuurlijk wel...
Ssssttt....
Kijk uit wie dr meelezen....
Jammer dat dat niet in het weekend kan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah! Ik hoor net op het journaal dat ik met mijn voordeelurenkaart na 7 uur 's avonds voor 2,50 heel NL door kan reizen in januari!Maar even flink gebruik van maken
Weerman van Rijnmond zegt wat anders. Langs Rotterdam via de oostkant!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook, anders werd het zo fris binnen.
Maar volgens Peter Timofeef zit ik hier wel redelijk uit de richting van die wolk... die gaat vooral richting Utrecht-Arnhem-Apeldoorn, zo lijkt het.
Dan komt ferrari monopoly spelenquote:
Niet in het weekend?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jammer dat dat niet in het weekend kan.
Hoe jij Monopoly spelen beschrijftquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan komt ferrari monopoly spelen
Jaaaaaaaaajaaaquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ten noorden van Rotterdam gaat het verder in oostelijke richtingquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
Weerman van Rijnmond zegt wat anders. Langs Rotterdam via de oostkant!
Mijn foon staat aan!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet in het weekend?![]()
Da's stom... Nou ja, maar eventjes wat leuke afspraakjes plannen
Met een pasje en een gleufquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoe jij Monopoly spelen beschrijft![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaajaaa![]()
noemen ze dat tegenwoordig zo
Ik hoop het voor jequote:Op woensdag 5 januari 2011 19:50 schreef Solique het volgende:
Avond allen
Blijft die wolk even lekker daar beneden hangen vind ik het best.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaajaaa![]()
noemen ze dat tegenwoordig zo
Dan kom ik wel logerenquote:
Sol!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:50 schreef Solique het volgende:
Avond allen
Blijft die wolk even lekker daar beneden hangen vind ik het best.
Wabliefquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan kom je vrijdagavond na 19:00 uur hierheen en ga je maandag na 19:00 uur weer wegquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet in het weekend?![]()
Da's stom... Nou ja, maar eventjes wat leuke afspraakjes plannen
Weekje met vakantie dus had geen tijd voor Fokquote:
Koewl!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Weekje met vakantie dus had geen tijd voor Fok
Je weet wel, dat spel wat ik gewonnen hadquote:
Lekker joh, welkom terug. Waar ben je geweest?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Weekje met vakantie dus had geen tijd voor Fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |