Idd een muts.... Vlammen blijven onwijs groot en dan vragen of de brand onder controle is....quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een domme NOS-muts. Natuurlijk is die brand niet onder controle. Je bent toch niet blind?
Iig lekker aan het scoren als nieuwzender.. Hebben ze een keer wat uit te zenden dat mensen willen zien, gooien ze m op zwartquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:05 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Ik ben ook overgestapt op de stream van de NOS. Weet niet wat de fuck ze bij RTL aan het doen zijn.
Ik ook.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:06 schreef Susi het volgende:
Toch zijn al die vlammen wel heel mooi om te zien
Hij redirect nu in ieder geval naar een andere URL...ff F5'en nogquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ja hoor. Crisis.nl is kapot.
ICT en de overheid!!
Zal ik je erin gooienquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:06 schreef Susi het volgende:
Toch zijn al die vlammen wel heel mooi om te zien
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:07 schreef Me_Wesley het volgende:
"Er zitten veel brandbare stoffen bij"
Oh, oké!
quote:De productieafdelingen en opslagplaatsen zijn verdiept uitgevoerd, zodat bij een eventuele calamiteit product en bluswater worden opgevangen.
quote:Chemie-Pack beschikt daarnaast over een automatisch werkend branddetectie- en schuimblussysteem.
Bedankt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:07 schreef Thieske het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insa.xml
Mja, bij zo'n omvang werkt dat niet echt meerquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:07 schreef ß het volgende:
http://www.chemiepack.nl/nederlands/kwaliteit.html
[..]
Cultheld!!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:08 schreef Guanabana het volgende:
Hier op FOK zijn we wel goed in het hypen van personen he
RTL zendt het uit op 4quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:08 schreef Psy-freak het volgende:
rtl7 geeft prioriteit aan the a-team?
RTL4 moet je zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:08 schreef Psy-freak het volgende:
RTL4 sukkelquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:08 schreef Psy-freak het volgende:
Wilde ff kijken hoe de NOS het deed. Ik zap weer snelquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet naar Antoin dan???????
Rtl 4 is er toch ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:08 schreef Psy-freak het volgende:
Bedankt.quote:
Maar we willen explosies zien, fuck informatie.. we zijn tenslotte mannen hequote:Op woensdag 5 januari 2011 18:08 schreef Toad het volgende:
Ik vind de NOS wel wat informatiever op dit moment.
Jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:08 schreef MeGusta het volgende:
[..]
Maar we willen explosies zien, fuck informatie.. we zijn tenslotte mannen he
Ik ook hoor, en ik ben vrouw!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:08 schreef MeGusta het volgende:
[..]
Maar we willen explosies zien, fuck informatie.. we zijn tenslotte mannen he
Ja die stellen de meest domste vragenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:08 schreef Toad het volgende:
Ik vind de NOS wel wat informatiever op dit moment.
Inderdaad jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:09 schreef Me_Wesley het volgende:
Een kwart miljoen liter aan euh, spul!
Zelfs de brandweer kan niets meer beginnen, dus dan moet het leger wel komen, gewoon omdat ze de laatste strohalm zijn waar de autoriteiten zich aan vast kunnen klampen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Gek
De brandweer heeft hier veel beter spul voor. Het enige wat het leger heeft zijn die crashtenders, en die zijn al ingezet.
inderdaad :LDquote:
echt he! Ideaal!quote:
Heb liever dat IBP komt, of de Civiele Bescherming uit België, die hebben veel vetter spulquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zelfs de brandweer kan niets meer beginnen, dus dan moet het leger wel komen, gewoon omdat ze de laatste strohalm zijn waar de autoriteiten zich aan vast kunnen klampen.
Dat ze niks kunnen beginnen ja, das dan hun probleem, maar het klinkt zo lekker fatalistisch. En zoals hierboven al werd gesteld, dan kan het leger komen om de mutanten af te schieten.
Ben benieuwd hoe het er "28 days later" in Nederland uitziet.
In verband met een grote brand in Moerdijk zijn op drie plaatsen in de Hoekse Waard en de zuidpunt van het Eiland van Dordrecht de sirenes af gegaan. Als u de sirene hoort, sluit dan ramen en deuren en luister/kijk naar RTV Rijnmond (93.4 FM).quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:08 schreef SevD het volgende:
RTL moet de mensen in Dordt vertellen dat ramen en deuren dicht moeten, want nog steeds geen alarm
U hier?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat wisten we toch allang van SR?
Leg mij even uit wat die zwarte wolken boven mn hoofd warendanquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
In verband met een grote brand in Moerdijk zijn op drie plaatsen in de Hoekse Waard en de zuidpunt van het Eiland van Dordrecht de sirenes af gegaan. Als u de sirene hoort, sluit dan ramen en deuren en luister/kijk naar RTV Rijnmond (93.4 FM).
De sirenes zijn niet in andere delen van Dordrecht afgegaan omdat de rook die bij de brand vrijkomt alleen over de zuidpunt van Dordrecht drijft.
Misschien dat die nog wel ingeschakeld wordenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb liever dat IBP komt, of de Civiele Bescherming uit België, die hebben veel vetter spul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |