Nee, zuurstof zat. Geen zorgen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is het trouwens gevaarlijk nu ik alle ramen, deuren en ventilatieroosters in mijn huis heb gesloten? Huis is nog geen jaar oud en de huizen van tegenwoordig zijn behoorlijk dicht...
Waar woon je?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is het trouwens gevaarlijk nu ik alle ramen, deuren en ventilatieroosters in mijn huis heb gesloten? Huis is nog geen jaar oud en de huizen van tegenwoordig zijn behoorlijk dicht...
Dat dusquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:15 schreef Aalbers het volgende:
Het wordt door RTL groter gemaakt dan het daadwerkelijk is. Alsof je ook echt naar de reclames kan gaan anders
Die blussen met water, alle chemikalien lekker in het grondwater zeker....quote:
Als jou huis nog zo jong is hoef je je geen zorgen te maken. Maar toch is het niet onverstandig wat ventilatieroosters open te laten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vlakbij Oud-Beijerland in de Hoeksche Waardquote:
Ja.. ze schalen voor de grap op naar grip 4quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:15 schreef Aalbers het volgende:
Het wordt door RTL groter gemaakt dan het daadwerkelijk is. Alsof je ook echt naar de reclames kan gaan anders
Net met dat interview van die afvalverwerkingsvent. "fijn voor u" over het feit dat het niet oversloegquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:15 schreef Boris_Karloff het volgende:
Er zitten allemaal giftige stoffen in
Dat is niet fijn
wat een doos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |