Bij Snuit deed die het niet tochquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:01 schreef CherryLips het volgende:
Nou, gelukkig hebben ze maandag nog het luchtalarm getest
snuitje is werkenquote:
Mogen we dan nog wel spinazie eten?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal je zien krijg ik over een x aantal jaar allemaal misvormde neefjes en nichtjes door deze brand
Meerdijk, fictieve plaatsquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:03 schreef CherryLips het volgende:
Speelde GTST zich niet af in Moerdijk ofzo? Zou wel een mooie plottwist zijn.
Is toch standaard in die regio?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal je zien krijg ik over een x aantal jaar allemaal misvormde neefjes en nichtjes door deze brand
Meerdijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:03 schreef CherryLips het volgende:
Speelde GTST zich niet af in Moerdijk ofzo? Zou wel een mooie plottwist zijn.
Die snap ik nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mogen we dan nog wel spinazie eten?
Eet smakelijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:03 schreef PeuRac het volgende:
Wie wilde er trouwens laatst BBQn? Dat kan nu met heel Fok tegelijk
Geen idee eigenlijk.quote:
Nee je bent in de war met de achterhoekquote:
Er zijn wel leuke achterhoekersquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee je bent in de war met de achterhoek
Oh zo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met Tsjernobyl, of hoe je het spelt, mocht je geen spinazie eten
Heb er een ex zitten en ben er heilig van overtuigd dat het 1 dikke incest bende was daarquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er zijn wel leuke achterhoekers
Ik ken er maar 2, maar toch
Ze vind me leukquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er zijn wel leuke achterhoekers
Ik ken er maar 2, maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |