Ik heb altijd gelijk, maar meestal wekken mijn 100% kloppende opmerkingen toch wel andere reacties opquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Ik vind nooit de weg.
Ik vind altijd de woonplaatsquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Ik vind nooit de weg.
kak zooi, laat die lui lekker en schotel nemenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Al een half jaar niet meer, zit niet meer op de kabel in Utrecht.Er is een turkse zender voor in de plaats gekomen.
Ik ken m'n zwakke punten, het heeft geen zin om die te ontkennen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelijk, maar meestal wekken mijn 100% kloppende opmerkingen toch wel andere reacties op.
Je hebt het ook enorm gemist de afgelopen zes maandenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kak zooi, laat die lui lekker en schotel nemenik wil CNN
Goeie eigenschap in een vrouw, daten?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken m'n zwakke punten, het heeft geen zin om die te ontkennen.
Nee, maar dit soort dingen komen er altijd wel opquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt het ook enorm gemist de afgelopen zes maanden
Ik geef je niet altijd gelijk hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goeie eigenschap in een vrouw, daten?.
Goed zoquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geef je niet altijd gelijk hoor.
Altijd hoeft ook niet, ik verzin wel wat dingen waarin jij gelijk mag hebben hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geef je niet altijd gelijk hoor.
En dan verder gaan met zuigen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of ik zeg: ja schatje, wat jij wilt. Gewoon om van het gezeik af te zijn.
Digitale TV? Ik kan em niet vinden in het overzicht.quote:
Dat ze daar niet voor jan lul blussen snap ik ook wel...maar binnen een uur is de brand 2x zo groot geworden. Dus helemaal volgens plan gaat het helaas nog nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
RTL7
[..]
Dat is bij zo'n brand niet te voorkomen. Maar als ze niks doen fikt er veel meer af.
Ja digitaal, ik zat CNBC te kijkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Digitale TV? Ik kan em niet vinden in het overzicht.
Doodgaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, als er allemaal chemische kankerverwekkende stoffen vrijkomen, wat doen al die verslaggevers daar dan?
Zorgen dat wij weten wat er gebeurd. En er vet voor betaald worden hoop ik voor zequote:Op woensdag 5 januari 2011 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, als er allemaal chemische kankerverwekkende stoffen vrijkomen, wat doen al die verslaggevers daar dan?
Betaald worden om risico te lopenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |