Yupquote:
Dit gaat gecontroleerd uitgebrand laten wordenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:36 schreef YipYip het volgende:
[..]
YupOndanks dat mn familie daar in de buurt woont...
Dit gaan ze echt niet even blussen daar
Ah het is in braboland, dacht dat het net in zuid-holland lagquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is echt zo'n marginaal verschil tussen limbo's en brabo's, daar ga ik geen onderscheid tussen maken.
Met al dat overdreven optimisme zat een correctie er toch wel aan te komen.quote:
tijnbrein.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:42 schreef Tally het volgende:
TB help me eens. Wie is dat ook al weer?
Aaah oke... Dat verklaart ook een hoopquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaah oke... Dat verklaart ook een hoop
De ene ontploffing na de ander momenteel...Het wordt alleen maar erger.. niks controlequote:Op woensdag 5 januari 2011 17:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit gaat gecontroleerd uitgebrand laten worden
Gecontroleerd betekend dat het niet overslaatquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
De ene ontploffing na de ander momenteel...Het wordt alleen maar erger.. niks controle
Er zijn al omliggende bedrijven getroffen inmiddels.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gecontroleerd betekend dat het niet overslaat
RTL7quote:
Dat is bij zo'n brand niet te voorkomen. Maar als ze niks doen fikt er veel meer af.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:46 schreef YipYip het volgende:
[..]
Er zijn al omliggende bedrijven getroffen inmiddels.
Hij wou even een bevestiging van een manquote:
Ja okquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij wou even een bevestiging van een man. Vrouwen kunnen meestal de badkamer niet vinden zonder tomtom
.
Wut wut whaaat?quote:
Nee, je hebt gelijk. Ik vind nooit de weg.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wut wut whaaat?.
geen boze "seksist" opmerking?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |