Ga even iets doen waarmee je je hoofd leegmaakt. Stukje buiten lopen ofzo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik zat te leren met concentratie, toen belde mijn moeder, toen flipte ik, toen niet meer en nu is mijn concentratie weg.
Nee joh! Gevaarlijke stoffenwolk!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ga even iets doen waarmee je je hoofd leegmaakt. Stukje buiten lopen ofzo.
Hoe ging 'ie?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:02 schreef wolfrolf het volgende:
Hoe heet de track van Kanye West die Rabbering gisteren draaide? Het staat niet op 3FM.nl
Runaway?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:02 schreef wolfrolf het volgende:
Hoe heet de track van Kanye West die Rabbering gisteren draaide? Het staat niet op 3FM.nl
Ah Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy (Explicit) [Bubanee]\09 - Runaway (feat. Pusha T)quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:04 schreef alors het volgende:
[..]
Runaway?
maar je moest wel de expliciete versie downloaden hoor, die andere is zo sufMaarja op de een of andere manier mag rap op 3fm niet expliciet zijn, terwijl Lily Allens Fuck you's wel mogen, en ook Killing in the name of vol, 'motherfucker', 'fuck you' en andere minder zachtzinnig taalgebruik wel altijd expliciet is
quote:
3FM probeert juist altijd de explicit versie te pakken hoor, maar soms is er simpelweg enkel een clean single-versie beschikbaar en kan het dus moeilijk anders.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:04 schreef alors het volgende:
[..]
Runaway?
maar je moest wel de expliciete versie downloaden hoor, die andere is zo sufMaarja op de een of andere manier mag rap op 3fm niet expliciet zijn, terwijl Lily Allens Fuck you's wel mogen, en ook Killing in the name of vol, 'motherfucker', 'fuck you' en andere minder zachtzinnig taalgebruik wel altijd expliciet is
Ik weet natuurlijk niet wat je allemaal aan je hoofd hebt en dat hoef je ook helemaal niet te delen, maar ik denk dat het een goed idee is om te zorgen dat je wat orde in je hoofd hebtquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik kon dat vroeger zo goed hè, ergens niet aan denken maar op school storten, maar tegenwoordig zit er zoveel in mijn hoofd dat ik juist enorm veel moeite moet doen wil ik me concentreren.
heb je hier wat aan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:02 schreef wolfrolf het volgende:
Mja heb gister afspraak gemaakt met een psycholoogje, maar kan er pas de 17e terecht. Maar daarom wilde ik mijn ouders deze maand niet spreken (ivm tentamens enzo), en nu belde mijn moeder dus.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet wat je allemaal aan je hoofd hebt en dat hoef je ook helemaal niet te delen, maar ik denk dat het een goed idee is om te zorgen dat je wat orde in je hoofd hebt
Hmja, balen voor jequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hurts
[..]
Mja heb gister afspraak gemaakt met een psycholoogje, maar kan er pas de 17e terecht. Maar daarom wilde ik mijn ouders deze maand niet spreken (ivm tentamens enzo), en nu belde mijn moeder dus.
dat. en een aai over de bol!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kusje voor Veenstra voor z'n muziek van vanavond.
Ik heb ' em al gevondenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je hier wat aan?
http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.44185147
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |