Weerman van het RTL nieuws deed dat ook al ja. En op Twitter zag ik zelfs iets over Piet Paulusma.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:29 schreef -Hans- het volgende:
15 minuten sensatie tv @ NOSjournaal. Zelfs de weerman mocht nog wat roepen over de brand.. Wel even mooi een x-aantal minuten aandacht voor Groningen/Noorden. Morgen deel 2.
Ik heb die als reservequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ja die had ik, is de enige die je bij ons nog mag gebruiken ivm fraude enzoGR ftw, maarja ik moet dus weer een nieuwe opsnaaien.
Het blijft allemaal natte vinger werk, imho. " Ja, weten niet of " " Regen is gunstig voor, maar misschien wel weer niet voor... " Aan het eind van de rit weet je nog niet of de wind/regen gunstig is. Naja, begrijp an de andere kant ook wel dat ze moeten informerenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Weerman van het RTL nieuws deed dat ook al ja. En op Twitter zag ik zelfs iets over Piet Paulusma.
Weermannen moeten wat mij betreft gewoon het weer presenteren, is al nattevingerwerk genoeg hier in Nederland. Informeren laten ze maar aan de journalistiek over.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het blijft allemaal natte vinger werk, imho. " Ja, weten niet of " " Regen is gunstig voor, maar misschien wel weer niet voor... " Aan het eind van de rit weet je nog niet of de wind/regen gunstig is. Naja, begrijp an de andere kant ook wel dat ze moeten informeren
Daar moest ik ook wel even om lachen jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:39 schreef -Hans- het volgende:
Overigens wel weer een staatje sterk speurwerk van de NOS meneer: " Ja, hier in Groningen naast de energiecentrale staat het datacentrum van Google. " Druk wijzend naar het gebouw. " Ze hebben er bewust voor gekozen om geen logo's aan de buitenkant te plakken om zo de ' geheime ' status te waarborgen " . Nou, na de uitzending van vanavond weet ik een ding: aan het eind van de week hangen er borden van Google aan de buitenkant. Zo geheim is het nu niet meer.
omdat ie bijna met pensioen gaat??quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Hans. Minutenlang Groningen in het NOS Journaal.
Veendam zelfs nog zag ikquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Indeed! En ik had hem net props gegeven.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:41 schreef 3rdRock het volgende:
het 2e uur vind ik de muziek toch wat minder....
ik via twitter een kusje en een aai over de bol!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Indeed! En ik had hem net props gegeven.
HET KLINKT NIET ALS ANOUK!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:45 schreef CindieY het volgende:
Als je maar met een half oor luisterde, zou je toch ook denken dat Anouk een nieuwe single heeft uitgebracht.
Dat dusquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Weermannen moeten wat mij betreft gewoon het weer presenteren, is al nattevingerwerk genoeg hier in Nederland. Informeren laten ze maar aan de journalistiek over.
Kloptquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daar moest ik ook wel even om lachen jaDelfzijl toch?
Haha, wist niet wat ik zag! Drie delen als ik het goed heb verstaan. Morgen gaan ze wat minder postief praten over het noorden. Maaruh, aangenaam verrastquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
hij komt uit nijmegen ofzo....daar praten ze allemaal een beetje ongeïnteresseerd vind ikquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:53 schreef CindieY het volgende:
Cas klinkt niet bepaald enthousiast. Alsof ie net uit z'n bed is gebeld ofzo.
Volgens mij klinkt ie altijd zo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:53 schreef CindieY het volgende:
Cas klinkt niet bepaald enthousiast. Alsof ie net uit z'n bed is gebeld ofzo.
Heb een klasgenoot uit Nijmegen, daar zit behoorlijk wat meer enthousiasme inquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij komt uit nijmegen ofzo....daar praten ze allemaal een beetje ongeïnteresseerd vind ik
ik kom uit die buurt en ik ken toch aardig wat mensen uit die buurt met zo'n monotoon stemgeluidquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb een klasgenoot uit Nijmegen, daar zit behoorlijk wat meer enthousiasme in
Van waar naar waar en hoe laat zijn je reisplannen ongeveer?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:02 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, ik moet morgen naar mijn ouders en dat kan evt 's avonds. dan kan ik voor 2,50, maar waarschijnlijk wel tyfusdruk. wat is wijsheid?
Nope, was een experiment tijdens SR09 idd (of was het al SR08?), maar tegenwoordig niet meer beschikbaar.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:49 schreef gerbenp het volgende:
Heeft de NPO nog iets met IPv6 streams? had gezien dat ik een update voor mijn router had, en die had ook IPV6, dus nu er van genieten.. met sr09 hadden we wel IPV6 streams, zijn er eigenlijk wel van de vsr of audio?
van Grunn richting Nijmegen. en de reistijd was in eerste instantie begin vd middag, maar als ik 's avonds na 19u voor 2,50 kan scheelt me dat zeker een tientje....quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Van waar naar waar en hoe laat zijn je reisplannen ongeveer?
Kortere treinen zeiden ze toch? Ik denk trouwens dat het best wel moet kunnen hoor, na 19:00 's avonds. Zeker Zwolle - Nijmegen is 's avonds niet zo'n druk traject.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
van Grunn richting Nijmegen. en de reistijd was in eerste instantie begin vd middag, maar als ik 's avonds na 19u voor 2,50 kan scheelt me dat zeker een tientje....
nja, die 2,50 korting geldt pas na 19u he! en buiten de spits mogen 2e klas abo-houders 1e klas zitten. maar dat vind ik niet zo boeiend....quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kortere treinen zeiden ze toch? Ik denk trouwens dat het best wel moet kunnen hoor, na 19:00 's avonds. Zeker Zwolle - Nijmegen is 's avonds niet zo'n druk traject.
Dat betekent overigens wel voor mij kutdrukte vrijdagmiddag naar Grunn
Ik zou normaal gesproken gratis reizen op vrijdagmiddag, maar ov-chipkaart verlorenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, die 2,50 korting geldt pas na 19u he! en buiten de spits mogen 2e klas abo-houders 1e klas zitten. maar dat vind ik niet zo boeiend....
http://bit.ly/hpBoNe voor meer info
SR09, SR08 niet echt wat van gehoord.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nope, was een experiment tijdens SR09 idd (of was het al SR08?), maar tegenwoordig niet meer beschikbaar.
das mooi naatje!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou normaal gesproken gratis reizen op vrijdagmiddag, maar ov-chipkaart verlorenIk mag gewoon de volle 18.10 betalen van Zwolle naar Zuidbroek.
Doe studentikoos, haal een maaltijdsalade en eet em in de trein opquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das mooi naatje!
mmm, om half 11 bij mn ouders zijn ipv in de loop vd middag. als ik die beker appeltaartyoughurt nou niet in 1 keer leeggevreten had, had dat de keuze vergemakkelijkt.....
nja, ik kan vantevoren wel eten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doe studentikoos, haal een maaltijdsalade en eet em in de trein op
Beterschap en slaap lekker!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:12 schreef Pino112 het volgende:
Joe, ik ben pitten. Onmeunig ziek imo![]()
![]()
Doei!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |