Dat is dus bullshit natuurlijk, de koppeling zit niet eens in de buurt van de koppakking.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:00 schreef jeffcaba het volgende:
Overigens dee koppeling was niet kapot of versleten, maar de koppakking werd vervangen, dus waarom dan niet meteen een nieuwe koppeling...
Verder heb ik de auto nu 2 jaar en er zit nog een jaar garantie op die stuurbekrachtigingsmotor...
Inderdaad... Ik laat het toch niet voor niets doenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:54 schreef chiren het volgende:
Volgens mij moet bij deze auto het blok los van de versnellingsbak als de koppakking vervangen moet worden (is bij meerdere auto's zo) en als de boel dan toch open ligt, kan er net zo goed een nieuwe koppeling in
Als je het niet kunt, doe ik het wel even voor je.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:59 schreef Onrust. het volgende:
flinke prijs, zeker gezien er sportief (aso) mee gereden is. Zoiets in goede staat is toch niet veel meer waard als DAN1700 ?
Eén topic is wel genoeg, knakworst.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:50 schreef jeffcaba het volgende:
[..]
Als je het niet kunt, doe ik het wel even voor je.
De Fiat Punto is een van de meest verkochte 2e hand auto's, omdat ze goed rijden, zuinig zijn en betrouwbaar. Je ziet er daarom ook zo veel rijden. Bepaalde modellen van Fiat hebben inderdaad een wat slechtere naam. Kijk zo maar eens naar de Fiat Stilo, die niet goed door de crashtest kwam en de productie is na korte tijd al gestopt.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Vandaar dat je zoveel van die oude punto'tjes ziet rijden, kut-auto's zijn het...
Sinds wanneer is de particuliere verkoop minder dan de inruil bij een dealer?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:31 schreef Oksel het volgende:
Echt bizar trouwens, dat ik een BMW 1 diesel rij voor hetzelfde maandelijkse bedrag. Ik ben 88 EUR / maand kwijt aan All-risk verzekering en wegenbelasting. Lang leve een Duits kenteken.
Inruil 2500? Dan kun je hem dus kwijt voor 1800-2000 EUR. Succes!
Ik heb inderdaad nog nooit echt problemen gehad.Verder valt het aantal reparaties wel mee toch? 2 in 3 jaar tijd. Dat het nou toevallig 2 dure zijn. Dan weet je in ieder geval dat je die kosten niet meer krijgt indien je hem koopt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:58 schreef zoz het volgende:
Ik ben nog steeds blij dat ik een fiat punto uit 2002 heb gekocht
Nooit wat mee aan de hand als je hem normaal onderhoudt.
Erg bedankt!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:35 schreef Symphonic het volgende:
Offtopic verwijderd.
Als je geen interesse hebt gewoon wegblijven
Genoteerd!quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:46 schreef Mell123 het volgende:
Ik hoorde net dat je nieuwe APK er op zit.
Ik heb er even over nagedacht en voor 2500 euro wil ik hem van je over nemen.
Groetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |