Het scheelt niet veel, de AH was 2e kerstdag net zo druk als elke andere zondag en dr mistte totaal geen personeelquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
....Ik dacht eerst dat dat een shoarmazaak was daar, met al die fucking moslims.
(mijn ex woont er vlakbij)
neh.. dat hoeft van mij niet zo.. ik heb niks met de KFC, ik bak liever zelf de vleugelsquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:42 schreef Royco1 het volgende:
Tijd dat er in nijmegen of tiel een KFC komt.
Nu moet ik er voor naar arnhem.
Eigenwijs en een tikkeltje over-zelfvoldaan. Meer dan bot of direct.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:41 schreef Ripley het volgende:
Ik ben dus niet alleen hier direct en bot mensen
Subway is echt niet te vreten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is ook geen Subway in utrecht. Het is dat jij er woont, anders kon er zo de fik in.
Dat hele wijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
....Ik dacht eerst dat dat een shoarmazaak was daar, met al die fucking moslims.
(mijn ex woont er vlakbij)
Dat is wel een goed idee ja, dikke streep erdoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die zef invullen of een streep doorheen trekken en kopie van maken voor je het terug stuurt.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is ook geen Subway in utrecht. Het is dat jij er woont, anders kon er zo de fik in.
idd en Tally woont in IJsselsteinquote:
Maar dan heb je Xennia ook vast al wel ontmoet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het scheelt niet veel, de AH was 2e kerstdag net zo druk als elke andere zondag en dr mistte totaal geen personeeldr werken maar 4 autochtone mensen ofso.
Van 10 euro whiskey word je net zo dronken als dure.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, ik kan me alleen goedkope zooi veroorloven en dat gaat prima de cola in idd.
Kan ik ze ook bij jou bestellen dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
neh.. dat hoeft van mij niet zo.. ik heb niks met de KFC, ik bak liever zelf de vleugels
Wie?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar dan heb je Xennia ook vast al wel ontmoet.
Mnou! ik had laatst toch een goed broodje. Ik weet alleen niet meer wat het was, maar smaakte goed.quote:
Allochtonen die werken, wat is het probleem?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het scheelt niet veel, de AH was 2e kerstdag net zo druk als elke andere zondag en dr mistte totaal geen personeeldr werken maar 4 autochtone mensen ofso.
Alleen geniet je er bij de dure al van tijdens het drinkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:43 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Van 10 euro whiskey word je net zo dronken als dure.
Ik heb net hier mijn slechte werkpunten neergezet en mijn huishoudelijke kwaliteiten naar beneden gehaald. Lekker zelfvoldaan danquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Eigenwijs en een tikkeltje over-zelfvoldaan. Meer dan bot of direct.
Hell no. Ik bak alleen voor eigen genotquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan ik ze ook bij jou bestellen dan?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:43 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Van 10 euro whiskey word je net zo dronken als dure.
een fok!user?quote:
True, en je piest de volgende dag geen bloed.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen geniet je er bij de dure al van tijdens het drinken
vergeet ook niet een kopie te maken!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee ja, dikke streep erdoor
Zoals CL al zei zitten er 2. 1 in de binnenstad. En de ander onderhand naast mijn werk. De Foodspot! Langs de A2 bij the Wallquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb gisteren aan de port gehangen. En vanavond doe ik dat weer.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Het stomme is dat ik gisteren 2 glazen wijn op had (dat drink ik dus nooit) en pff die merkte ik vanmorgen. Maar wodka en whisky heb ik eik zelden last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |