...wat ben je ook een vrouw hè.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Buikpijn, opgeblazen, misselijk, kut en nog meer honger
quote:
Niet alleen vrouwen hebben dat effect van McDquote:
Ook geen slecht plan eigenlijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder dat kleine man die omkrijgt van d'r!
Zwanger! HAHAHA.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Buikpijn, opgeblazen, misselijk, kut en nog meer honger
De mac zit hier op 5 minuten fietsen. Maar ik ben sterkquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja ik dus ookt vervelende is, de Mac zit vlakbij
Zelfs achter de supermarkt waar ik zo nog heen moet
Van McDquote:
Plein 44 in nijmegen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Ik heb maar 1 zwak. En dat is bij de frietkeet op plein '44 een milkshakebeker vol softijs halen, en daar heel veel spikkels tussendoor en overheen laten gooien![]()
En dan kotsmisselijk maar voldaan daarna op de bank zitten
Overvecht!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja ik dus ookt vervelende is, de Mac zit vlakbij
Zelfs achter de supermarkt waar ik zo nog heen moet
Halenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:38 schreef Kreator het volgende:
....ik woon in de stad. Hier zit alles op loopafstand. Dat is wel relaxed, dan kun je tenminste kiezen om een echte maaltijd op te halen ipv micky d of nog erger de burger koning.
Ik moet echt een keer langs de KFC.quote:
Ik ben niet zo moeilijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:36 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ook een liefhebber?
Wat heeft je voorkeur qua merk? Of giet je alles d'r in?
Damn je hebt er dus niet eens voor hoeven bukken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Van McD
Dan ben ik toch echt al een paar maanden
de punten gaan naar Tallyquote:
oja, kut. ik bedoelde die op keizer karel trouwens.. *wakker worden*quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Plein 44 in nijmegen?
Ga ik liever naar dat tentje met italiaans schepijs
Samen invullen tijdens de intake?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:38 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, wat moet ik hier van vinden... Bij die brief van jeugdzorg zit een 'akkoordverklaring tbv informatie-uitwisseling' wat ik geacht word te ondertekenen. Zodat ze dus info kunnen uitwisselen met de huisarts enzo. Alleen zitten er dus wat lege plekken bij, waar de naam van de instantie kan worden ingevuld. Ze zullen dat toch niet zelf gaan invullen, terwijl mijn handtekening er al onder staat?
Ik zou er alvast kruisjes neerzetten, just in casequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:38 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, wat moet ik hier van vinden... Bij die brief van jeugdzorg zit een 'akkoordverklaring tbv informatie-uitwisseling' wat ik geacht word te ondertekenen. Zodat ze dus info kunnen uitwisselen met de huisarts enzo. Alleen zitten er dus wat lege plekken bij, waar de naam van de instantie kan worden ingevuld. Ze zullen dat toch niet zelf gaan invullen, terwijl mijn handtekening er al onder staat?
quote:
....Ik dacht eerst dat dat een shoarmazaak was daar, met al die fucking moslims.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |