Ja dat dacht ik al, maar samzz liefde voor kleddertjes kennende...quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie denk je dat ik de directie noemik had niks te zeggen
Pasta en dan kom ik morgen wel homemade tomatensoep bij je etenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is allebei zelfgemaakt trouwens en niet uit een potje ofzo.
quote:
Blijkbaar niet, want je staat niet op de route van de chauffeurquote:
quote:
Jullie zijn wel heel erg overtuigd van mijn kookkunsten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pasta en dan kom ik morgen wel homemade tomatensoep bij je eten
Er gaat worden ge-ikea'tquote:
Ik deel al een verslaving met je.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wil je het niet met me eens zijn ofzo?
Of gewoon geen zin om zelf te kokenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn wel heel erg overtuigd van mijn kookkunsten.
Als ze gaat schoppen doen we gewoon t bit wat strakkerquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, maar samzz liefde voor kleddertjes kennende...
Ja. BB is het enige positieve in mn levenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik deel al een verslaving met je.
GOOD FUCKING START OF 2011
MIquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ze gaat schoppen doen we gewoon t bit wat strakker
quote:
Ik ga straks wel maccen met mn zoon, als ie ooit nog thuiskomtquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:33 schreef missbehavin het volgende:
Vervloekt, nu heb ik trek in nog een McKroket
Ik verwacht eerder dat kleine man die omkrijgt van d'r!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ze gaat schoppen doen we gewoon t bit wat strakker
Nee tochquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder dat kleine man die omkrijgt van d'r!
Ja en wat heb ik daaraan, nou, nou?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga straks wel maccen met mn zoon, als ie ooit nog thuiskomt
Buikpijn, opgeblazen, misselijk, kut en nog meer hongerquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:34 schreef Tally het volgende:
Ik eet vanavond andijvie. Morgen zelf gemaakte roti (wat verlang ik naar de roti van mijn moeder) en dan vrijdag beloon ik mezelf met Mc D. Dat uiteraard tegen gaat vallen om te mokken op de bank
Dat ik dan aan je zal denkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en wat heb ik daaraan, nou, nou?
Ja ik dus ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:33 schreef missbehavin het volgende:
Vervloekt, nu heb ik trek in nog een McKroket
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |