Morgenquote:
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
*veegt zweet van snor af*
Nee. Ik heb maar 1 zwak. En dat is bij de frietkeet op plein '44 een milkshakebeker vol softijs halen, en daar heel veel spikkels tussendoor en overheen laten gooienquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil de McFlurry met magnum en brownie nog eens proberen, want de vorige keer dat ik die had, zat er blijkbaar geen brownie in
Fuck! Die is lekkerquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:25 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb een McKroket op en ik heb er van genoten
Weinig. Dat is het punt, huppel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat valt er allemaal te vertellen over jouw tieten dan?
Ja echt he. En dan nog hopen dat zij me niet weer doorsturen naar iets anders, want dan kan ik voor het zoveelste intake gesprek komen.. Maar geen haast hoor, het is maar een kind wat in de knel zit...quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:27 schreef Aneurism het volgende:
[..]Voordat je het weet heb ik een schortje om en loop ik met snor rond als die gozert van Queen.
Wil je wat van mij hebben?quote:
quote:
Nee! Ik hou van mijn meisjes just the way they are.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fuck! Die is lekker![]()
Of trouwens, dr is directie overleg geweest () en minipuber moet gewoon mee als oppas een belemmering is
Zeg. Hou die kopkaas eens uit de buurt van mijn vers met zweet gewassen snorquote:
Wie denk je dat ik de directie noemquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
En daar weet samzz van?
![]()
In principe heb ik oppas, maar hij heeft er lucht van gekregen en moest huilen (:')) omdat 'ik 'm niet mee wilde hebben'.
Pastaquote:
Pastaquote:
Mag ik mijn stem nog wijzigen?quote:
Fijn, alle instanties afquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt he. En dan nog hopen dat zij me niet weer doorsturen naar iets anders, want dan kan ik voor het zoveelste intake gesprek komen.. Maar geen haast hoor, het is maar een kind wat in de knel zit...
Het is allebei zelfgemaakt trouwens en niet uit een potje ofzo.quote:
Als ik mee mag eten, pastaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |