En omdat HM wel slim is en direct door heeft over wie je het hebtquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:23 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
"you are the pussyleader. You have to dominate the pussy, so it doesn't dominate you."
In 2013 komt alles goedquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:23 schreef missbehavin het volgende:
Bericht van jeugdzorg. Ik mag wéér opdraven voor een eerste screeninggesprek. Dit gaat zó opschieten he.
Verdommequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:23 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
"you are the pussyleader. You have to dominate the pussy, so it doesn't dominate you."
Good.vs.Evil is in deze toch een gevalletje damaged goods en niet te redden met het pussy correctie programma.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:23 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
te makkelijk ditquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh noes. Ik kan me niet meer herinneren jou te hebben gehad. Maakt dat mij een sloerie, of heb je me drugs toegediend?
Oh god. Ze kennen me allemaalquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:24 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Good.vs.Evil is in deze toch een gevalletje damaged goods en niet te redden met het pussy correctie programma.
Begon jij nu niet zelf over tieten?quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:25 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb een McKroket op en ik heb er van genoten
En nadat ze jou aanvallen op je falende moederschapquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, als ie inmiddels hele nachten wegblijft en god weet wat uitspookt
ik wil de macshake macchiatoquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:25 schreef missbehavin het volgende:
Sloerie? Ik zou niet eens in je buurt willen komenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh god. Ze kennen me allemaal
Ik ben dus echt een sloerie
Nee, ik heb gewoon zoveel kennis en ervaring.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oh noes. Ik kan me niet meer herinneren jou te hebben gehad. Maakt dat mij een sloerie, of heb je me drugs toegediend?
KUTquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:25 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil de McFlurry met magnum en brownie nog eens proberen, want de vorige keer dat ik die had, zat er blijkbaar geen brownie inquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil de macshake macchiato![]()
of hoe het dan ook heet
In deze was het essentieel, en dan nog mag er alleen over mijn tieten gepraat worden dan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Begon jij nu niet zelf over tieten?
Mag ik dan ook over tieten gaan kletsen?
Opschepperquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon zoveel kennis en ervaring.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:25 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Sloerie? Ik zou niet eens in je buurt willen komenhaha
*veegt zweet van snor af*quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon zoveel kennis en ervaring.
Wat valt er allemaal te vertellen over jouw tieten dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
In deze was het essentieel, en dan nog mag er alleen over mijn tieten gepraat worden dan.
Haha geen vieze bieten dus?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
KUT
Ik ben vergeten boodschappen te doen
Fijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:23 schreef missbehavin het volgende:
Bericht van jeugdzorg. Ik mag wéér opdraven voor een eerste screeninggesprek. Dit gaat zó opschieten he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |