Nee rare MI's zijn normaal hierquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:16 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ben ik de enige die nu mental images krijgt van Good.vs.Evil die genomen word door een andere chick met voorbinddildo?
Even kijkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. want ik ben geen trein
Ik heb BB1 op een paar levels na uitgespeeld, die doe ik vannacht, BB2 ben ik bijna door level 1 heen en BBKerst ben ik halverwege level 3
'quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er zijn geen alfavrouwtjes. Dat zijn slechts vrouwen die een slappe man hebben.
Zolang ik het maar snapquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet alijd echt goed nadenken wie jij bedoeld met HMwaarom niet Huppel zeggen
Weet niet hoe Good.vs.Evil eruit ziet, maar heb nu wel beelden in me hoofd van twee vrouwen met een voorbinddildo jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:16 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ben ik de enige die nu mental images krijgt van Good.vs.Evil die genomen word door een andere chick met voorbinddildo?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:08 schreef Kreator het volgende:
Lijkt me heerlijk. Zo'n wijf die de afwas doet als ik gt5 zit te spelen.
Ik zag je al zitten achter je keyboardje, met het vuur in de ogen, het schuim op je lippen schreeuwend: JIJ MAAKT EEN SEKSUEEL GETINTE OPMERKING, IK GA JE AFMAKEEEEEN!!quote:
Lol ja want ik kan echt niet omgaan met seksueel getinte opmerkingenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:20 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik zag je al zitten achter je keyboardje, met het vuur in de ogen, het schuim op je lippen schreeuwend: JIJ MAAKT EEN SEKSUEEL GETINTE OPMERKING, IK GA JE AFMAKEEEEEN!!
Ik proef de deceptie hier.
Die heb jij beiden gezien?quote:
Manboobs, wil dus niet zeggen dat GvsE vrouw isquote:
BB1 blijf ik even hangen op lvl 15, 39quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee rare MI's zijn normaal hier
[..]
Even kijken
BB1 pack 4 level 32
BB kerst pack 2 lvl 23
BB halloween pack3 lvl 47
BB2 Uitgespeeld
Maar de combi van dat en wat Krea noemde, dat sluit wel eea uit hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Manboobs, wil dus niet zeggen dat GvsE vrouw is
Die zeggen helemaal niks. Daar kan je het hooguit aan zienquote:
ik zie er eng uitquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet niet hoe Good.vs.Evil eruit ziet, maar heb nu wel beelden in me hoofd van twee vrouwen met een voorbinddildo ja
Vrouwen over het algemeen niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol ja want ik kan echt niet omgaan met seksueel getinte opmerkingen
Omdat ik dat zelf wel uitmaakquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet alijd echt goed nadenken wie jij bedoeld met HMwaarom niet Huppel zeggen
En bedanktquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:22 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Vrouwen over het algemeen niet.
*Wespen nest alert*
Oh noes. Ik kan me niet meer herinneren jou te hebben gehad. Maakt dat mij een sloerie, of heb je me drugs toegediend?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
My name is Krea, the vagina-whisperer.
[..]
Ik ken wijve zonder tiete.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:23 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
"you are the pussyleader. You have to dominate the pussy, so it doesn't dominate you."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |