Moet dan wel een man zijn. Vrouwen vinden het kenneljk opwindend.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:52 schreef Ripley het volgende:
En gierigga dan gewoon naar een shrink die je niet in natura betaalt
Ik dacht heel even wtf?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tussen 13u en 13u15 ergens. Ik heb je adres al
en zag dat het 15min rijden was van Twello naar jou, dus dan bel ik wel als ik daar weg rijd
Espressobar hmmm.. Beneden verdieping dan? Welke bedoel je? Daar zitten die take away dingen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ik ga ff naar een espresso bar/winkel die er zit en daarna naar Snuit, die woont iets verderop.
En ik wist dat je thuis zat![]()
een basketcase? Tot een bepaalde leeftijdquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Moet dan wel een man zijn. Vrouwen vinden het kenneljk opwindend.
quote:
Ja, ik zat ff te twijfelen of ik het daarvoor moest gebruiken, maar dacht, achja ze gaat vrijwillig meequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik dacht heel even wtf?Maar idd, die heb je al.
Toen de relatie uit ging waren ze zeker klaar met de studie en hadden ze geen studiemodel meer nodig?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik straal kennelijk uit dat er nog veel aan mij te verbeteren valt, of dat ik een interessant geval ben. Helaas doen ze niet aan zelfreflectie, want ze hebben alle 3 gefaald uiteraard.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ik zat ff te twijfelen of ik het daarvoor moest gebruiken, maar dacht, achja ze gaat vrijwillig mee(ik kan vrij goed informatie hebben en het niet gebruiken
)
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Espressobar hmmm.. Beneden verdieping dan? Welke bedoel je? Daar zitten die take away dingen.
En dat Snuit er woont weet ik ja. Als ik binnendoor naar huis ga rij ik onderhand langs hem.
Maar ik word nooit uitgenodigd
'ondoorgrondelijk' en 'mentaal uitdagend' zijn termen die mij beter passen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:55 schreef Ripley het volgende:
een basketcase? Tot een bepaalde leeftijd
Zo goed ik nu ook met stratenquote:
Ik haat mensen die dat over zichzelf zeggen eigenlijk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
'ondoorgrondelijk' en 'mentaal uitdagend' zijn termen die mij beter passen.
Mensen die zichzelf bijzonder vindenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik haat mensen die dat over zichzelf zeggen eigenlijk.
Ik kan je wel wat nummers van pschologen en psychiaters geven die dat ook vinden?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:57 schreef Kluts het volgende:
Ik haat mensen die dat over zichzelf zeggen eigenlijk.
Gelukkig is het veiligquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben ook zo naief he, had daar nog geen moment aan gedacht.
O, da's toch Brabant?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Die brand in Moerdijk is wel heel heftig
Zuid holland zuidquote:
Uitgezogd, zo slecht zie je het niet vaakquote:Geplaatst op: 05-01-2011 | 06:41 Auteur: S. den Boer Bron: Voetbalcentraal
Ajax' keeper Maarten Stekelenburg is vijfde geworden in de verkiezing voor beste keeper van de wereld. Dit is door IFFHS (internationale federatie van voetbalstatistici) uitgezogd en bekend gemaakt. Stekelenburg staat achter Iker Cassilas, Julio César, Petr Cech en Manuel Neuer. Stekelenburg staat vooral doordat hij goed speelde op het WK zo hoog.
Oud-Ajax keeper Edwin Van der Sar stond ook in de top tien, hij stond achtste op de lijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |