Mensen in winkels en dergelijke behandel je met respect, en als de service slecht is, spreek je ze met respect daarop aan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat heb ik ook bij hoogblonde Nederlanders anders.
Dat is juist het heerlijke van die "goedkope" vreetschuren. Lekker afblaffen. Ik ga die India-houding ook in Nederland toepassen
En bij de Feboquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoals CL al zei zitten er 2. 1 in de binnenstad. En de ander onderhand naast mijn werk. De Foodspot! Langs de A2 bij the Wall
Je gaat er uiteten? Steakz en Vandaag zijn echt goed! Die andere moet ik nog uit proberen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan ga ik vrijdag middag/avond bij jou vlak bij t werk komen
Ik heb er 3 (en een in opleiding) achter elkaar gehad. Toen begon ik wel een rode draad te zien.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:48 schreef Tally het volgende:
Da wissik nie! Geeft dat nou af als je zo'n psych neukt?
nou, fast food is als het snel klaar is bij mij. Zoals mijn broodjes vanavondquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ook wel, maar dan is het idee van fast food weg he, als ik het zelf moet gaan bereiden.
Begint dat gezeik nu al?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Je gaat er uiteten? Steakz en Vandaag zijn echt goed! Die andere moet ik nog uit proberen.
Maar op dit moment werk ik nietIk zit met een longontsteking thuis.
Zo ken ik er een paar die er 50% ijs bij doen door hun wijn, maar ondertussen wel 2 flessen opzuipen. Maaaaaar ze hebben er veel wijn in zitten!quote:
Dat wist ik niet! Goed dat ik t weet. Want ik vond het altijd net ff te ver lopen naar De Biltstraat (meen ik).quote:
Nee, ik ga ff naar een espresso bar/winkel die er zit en daarna naar Snuit, die woont iets verderop.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Je gaat er uiteten? Steakz en Vandaag zijn echt goed! Die andere moet ik nog uit proberen.
Maar op dit moment werk ik nietIk zit met een longontsteking thuis.
Ik dacht niet dat mijn mama ook op FOK! zat...quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mensen in winkels en dergelijke behandel je met respect, en als de service slecht is, spreek je ze met respect daarop aan.
Je bent verknipt Krea!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb er 3 (en een in opleiding) achter elkaar gehad. Toen begon ik wel een rode draad te zien.
Bij Neude en idd bij de Febo, vlakbij de Steenweg dus zeg maar.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat wist ik niet! Goed dat ik t weet. Want ik vond het altijd net ff te ver lopen naar De Biltstraat (meen ik).
Biltstraat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat wist ik niet! Goed dat ik t weet. Want ik vond het altijd net ff te ver lopen naar De Biltstraat (meen ik).
Waarom is zo'n iemand dan respectloos?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat mijn mama ook op FOK! zat...
Ik heb geen respect voor respectlozen.
Ik ben zo'n ramp met straten he, noem mij de winkel die er zit en dan weet ik het blindelings te vindenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij Neude en idd bij de Febo, vlakbij de Steenweg dus zeg maar.
Biltstraat weet ik niet
Ik straal kennelijk uit dat er nog veel aan mij te verbeteren valt, of dat ik een interessant geval ben. Helaas doen ze niet aan zelfreflectie, want ze hebben alle 3 gefaald uiteraard.quote:
Pedagogiek is nog ergerquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb er 3 (en een in opleiding) achter elkaar gehad. Toen begon ik wel een rode draad te zien.
En gierigquote:
Man dat kind was net genesteld en ik lag al weer de hele dag op mijn rug. Betaald! En toch niet voor mijn werk.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Man dat kind was net genesteld en ik lag al weer de hele dag op mijn rug. Betaald! En toch niet voor mijn werk.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:52 schreef missbehavin het volgende:
Maar peu, jij moet om 13.00 in twello zijn he, kom je mij daarna oppikken dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |