Balen :squote:Op woensdag 5 januari 2011 16:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hell no. Ik bak alleen voor eigen genot
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb net hier mijn slechte werkpunten neergezet en mijn huishoudelijke kwaliteiten naar beneden gehaald. Lekker zelfvoldaan dan
Ik ben wel bloedeigenwijs ja, maar dta vind ik best positief
Nu niet. Maar vaak wel. Opmerkingen als "als je maar hard genoeg werkt, kun je alles doen wat je wil." & '" ik heb dit niet met geluk bereikt...puur mijn eigen klasse en inzet."quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:44 schreef Ripley het volgende:
Ik heb net hier mijn slechte werkpunten neergezet en mijn huishoudelijke kwaliteiten naar beneden gehaald. Lekker zelfvoldaan dan
Ik ben wel bloedeigenwijs ja, maar dta vind ik best positief
Heb ook een leukere dronk van whisky dan met wijn of bier. En nooit een kater.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Het stomme is dat ik gisteren 2 glazen wijn op had (dat drink ik dus nooit) en pff die merkte ik vanmorgen. Maar wodka en whisky heb ik eik zelden last van.
Dat ik dit zeg, maar zou je niet wat minder drinken?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:44 schreef Aneurism het volgende:
[..]
True, en je piest de volgende dag geen bloed.
Hoe moeilijk kan het zijn? Je haalt een pak kippenvleugeltjes, doet een beetje boter in de braadpan, vleugels erin mikken, piri piri eroverheen, en bakken maarquote:
Dan ga ik vrijdag middag/avond bij jou vlak bij t werk komenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoals CL al zei zitten er 2. 1 in de binnenstad. En de ander onderhand naast mijn werk. De Foodspot! Langs de A2 bij the Wall
Jij bent ook echt een lellebel eigen Krea.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Onder andere. En van Elcastel. En mij. In random order.
We zijn er vast gewoon aan gewendquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:45 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Heb ook een leukere dronk van whisky dan met wijn of bier. En nooit een kater.
ik zou nooit klasse en inzet zeggen en gebruik mezelf juist als voorbeeld waarom anderen het ook zouden kunnen omdat ik mezelf niet zo bijzonder vind. Als ik het kan, kan een ander het ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu niet. Maar vaak wel. Opmerkingen als "als je maar hard genoeg werkt, kun je alles doen wat je wil." & '" ik heb dit niet met geluk bereikt...puur mijn eigen klasse en inzet."
(ik zou ze ook kunnen maken, maar jij meent het soms een beetje. )
Dat ze met je vreten zo god vergeten langzaam zijn dat t koud is voor je het naar binnen kan schuiven.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Allochtonen die werken, wat is het probleem?
Oeh wat spannend, je komt binnenkort op een plek waar een andere fokker ook wel eens is!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan ga ik vrijdag middag/avond bij jou vlak bij t werk komen
2 in de binnenstad zelfsquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoals CL al zei zitten er 2. 1 in de binnenstad. En de ander onderhand naast mijn werk. De Foodspot! Langs de A2 bij the Wall
Dat is alleen bij de erg slechte whisky's... Gestookt door een of andere Rus die het zelf niet durft te drinken, dat soort...quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ik dit zeg, maar zou je niet wat minder drinken?
Het MacDonalds effect.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat ze met je vreten zo god vergeten langzaam zijn dat t koud is voor je het naar binnen kan schuiven.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We zijn er vast gewoon aan gewend
Dat heb ik ook bij hoogblonde Nederlanders anders.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat ze met je vreten zo god vergeten langzaam zijn dat t koud is voor je het naar binnen kan schuiven.
Da wissik nie! Geeft dat nou af als je zo'n psych neukt?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Van die foto ga ik dr niet herkennenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja watquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat heb ik ook bij hoogblonde Nederlanders anders.
Dat is juist het heerlijke van die "goedkope" vreetschuren. Lekker afblaffen. Ik ga die India-houding ook in Nederland toepassen
Het was maar een voorbeeld.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:46 schreef Ripley het volgende:
ik zou nooit klasse en inzet zeggen en gebruik mezelf juist als voorbeeld waarom anderen het ook zouden kunnen omdat ik mezelf niet zo bijzonder vind. Als ik het kan, kan een ander het ook
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Da wissik nie! Geeft dat nou af als je zo'n psych neukt?
Ja dat kan ik ook wel, maar dan is het idee van fast food weg he, als ik het zelf moet gaan bereiden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het zijn? Je haalt een pak kippenvleugeltjes, doet een beetje boter in de braadpan, vleugels erin mikken, piri piri eroverheen, en bakken maar
Dat kan toch elke mongool?
Shhhht!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |